Te weinig drinken! Help

Zoals jullie misschien al eerder hebben gelezen is onze Gijs nooit een grote drinker geweest, maar nu drinkt hij de laatste dagen (ook thuis) geen enkele fles meer leeg. Hij haalt zo de 600 cc per dag niet eens. Heeft ook geen zin in water of diksap. Is wel heel vrolijk, maar speelt met de speen en is gewoon klaar, vindt hij. Wat moet ik hiermee???

groetjes,

Larissa van den Heuvel-Berendsen

Ik zou het CB even raadplegen, maar het kan net zo goed weer zo over zijn. Let op zijn natte luiers !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja wil ik maandag ook doen, maar kan natuurlijk niet op zaterdag. Hij heeft wel gewoon plasluiers dus ik hoop dat het iets tijdelijks is. Hij is ook wat verkouden, maar al weer op zijn retour, misschien is dat het. Hij is niet huilerig of ontevreden. Hij deed het gisteren op de kdv juist prima! Behalve drinken. Ontlasting gaat ook sinds 2 weken prima, terwijl dat ervoor wel een probleem was.

groetjes,

Hij heeft net zijn hele fles op! Ik was helemaal gelukkig! hopelijk blijft het nu zo.

groetjes,

oh heel herkenbaar hoor. hier ook 'zo’n moeilijke drinkster.
hier zijn het echt periodes. de ene week drinkt ze alles op en in eens drinkt ze nog geen 600 per dag. heel frustrerend. cb zei tegen mij ooooo ze moet echt 600 drinken ja hoe krijg ik het erin!!! Die maakte mij nog onzekerder.
Ik ben er nu wel achter als ze honger of dorst hebben drinken ze wel en cb ga ik alleen nog voor controles heen en vertel niet meer alles.
Lieke wil ook geen sap of water als ze in zo’n periode zit. en ik heb de ene dag ook niet zo’n honger als de andere.
als hij genoeg plasluiers heeft en is levendig genoeg prima toch.
Lekker laten doen en absoluut niet dwingen om te eten maar gewoon aanbieden en gaat hij ermee spelen stoppen en na half uur nog eens proberen. wil hij het nog niet gewoon weg doen.
dwingen werkt echt a van rechts teminste hier wel.

succes weet hoe frustrerend het is

groetjes gytha