Hoi mama’s
Mijn dochter wordt in november 2 en is al een poosje bezig met het potje. Nou ja, er staat een potje in de wc en steeds als ik zelf ga plassen wil ze mee om te kijken. Ze zegt dan: Y ook potje plassen en gaat met kleren en al aan dan opo het potje zitten dat ik in de wc heb gezet en doet dan: sssssssssss hahaha. Ze is hier nu dus spelende wijs al wel even mee bezig. Nu pakte ze vandaag zelf haar potje uit de wc, zette het in de huiskamer en zei: mama boek uit doen, Y potje passen. Ik denk: huuuuuh?!! maar heel goed natuurlijk dus ik haar broek uit, luier uit en haar zo een tijdje in haar blote billen laten rond lopen en natuurlijk steeds gezegd dat wanneer ze een plasje moet doen, ze dan op het potje moet gaan zitten. Nu heeft ze een uur denk ik zo rondgelopen en 2 plasjes gedaan, maar allebei op de vloer. Ze probeerde niet eens bij het potje te komen, maar liet het denk ik gewoon lopen. Is het gewoon nog te vroeg? Ik weet dat ze nog geen 2 is, maar aangezien ze er zelf zo mee bezig is dacht ik, ik probeer het. Hoe is dit bij jullie begonnen en kan ik doorgaan, of denken jullie dat het echt nog te vroeg is?
mama1980