Te vroeg voor maar 4 flessen?

Hoi hoi,

zoals jullie kunnen zien aan mijn banner is mijn Lisa ruim 3 maanden en wil graag 12 uurtjes slapen 's nachts ipv 10 tegenwoordig. Ze wil de laatste fles dus niet meer… ze krijgt nu 4 keer 200cc per dag… ze zit boven de 6 kilo denk ik… mag ik de laatste fles laten vallen ondanks dat ze nog geen bijvoeding krijgt?

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Vrij normale leeftijd om de laatste fles te laten vervallen hoor.

Wat vocht betreft heeft ze ongeveer 100ml per kg lichaamsgewicht nodig, dus even narekenen en dan zien of je die laatste fles kunt laten vervallen.

Kindjes die borstvoeding krijgen, die krijgen pas na 6 maanden bijvoeding en die zijn ook voor die tijd van de laatste voeding af. Dus ik zou me niet druk maken over het feit dat ze nog geen bijvoeding krijgt.

Groetekes, Sje

mirte gaat ook richting de 6 kilo en drinkt de laatste fles wel op maar slapend! moet haar echt wakker maken nu.
Cb zei dat ze die toch nog even moet hebben als ze ze wel leegdrinkt.
Maar ik ga er toch proberen vanaf te stappen, ze is het er niet meer mee eens als we ze wakker maken.

greotjes gytha

Hoi

ik heb geen idee. Ik zou ook wel langer willen slapen dan dat we nu doen. Maar ja.
Femke zit ook al ruim boven de 6kg, maar drinkt nog lekker 5 flessen van krap aan 200cc en meestal komt ze ook nog ergens rond 4 à 5u omdat de laatste fles dan om 21 of 22u was ofzo.
Sja dikke pech, maar ze moeten die grote hoeveelheden ook wel op kunnen. Femke drinkt d’r flesjes van 200cc meestal wel leeg, maar komt er 1,5u later nog met golfjes uit. Gewoon teveel geweest dus.

Maar als jij denkt dat 't wel kan, ja gewoon proberen, lukt 't niet, dan helaas pindakaas zou ik zeggen en later weer proberen.

Groetjes

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik vind 3 maanden wel erg jong om de 5e fles te laten vallen.

Wij hebben Tim tot 5 maanden wakker gemaakt om 23.00 uur voor zijn laatste fles. Ondanks dat hij ook al boven de 6 kilo zat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Bij dylano was hij er ok nog niet af maar die had hem nog echt nodig voor zijn gewicht maar moest hem wel wakker maken maar dan ging hij wel leeg.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Tjaah, Seth kreeg toen nog volledig borstvoeding, wel 7 keer per dag!!
Dus ik weet niet hoe het toenmet flessen zou zijn.
Wel weet ik dat hij pas met 5/5,5 maand op 4 flessen zat.

Maar je kan het best proberen, alleen zo kom je erachter.
En je merk snel genoeg als ze het er niet mee eens is!
Liefs, Anne

Lilypie

mirte laat bij iedere fles wat staan heb het iedee dat 5 flessen teveel is voor haar nu!
dus wij gaan het eens proberren om 1 minder te doen over een weekje ofzo

groetjes gytha