Te vroeg geboren


#1

ik ben nu bijna vier maanden moeder al voelt dat nog niet zo onze zoon kenji is 10 weken te vroeg geboren hij 28 nov 09 geboren en we waren uitgerekent op4 feb 10

ik was al tien weken zwanger toen we er achter kwamen had nergens geen last tot

ik uit mijn nacht dienst kwamen  zoveel buik pijn kreeg en kliene beetjes bloed verloor omdat moment dacht ik dat er van binnen iets niet goed zat bloed geprikt en ja hoor u bent zwanger oh en nu dat was het eerste wat er door je hooft gaat is het gezond niet gepland maar welkom ons klein wondertje. op maandag acond lekker uit eten geweest niks aan de hand dinsdag avond nog gewerkt een avond dienst volede me toen al raar die avond net of ik griep kreeg eerder naar huis gegaan en me bedje in snachts om vier uur werdt ik wakker pijn in me rug even uit bed wat water gedronken pijn was weer weg ging weer lekker naar bed, uh het komt weer terug nou dan de bank maar proberen zo toch nog een uurtje geslapen man kief de duur uitgewerkt en niks gezegdt smorgen swerdt het alleen maar erger maar ik wis niet dat het rug weeen waren memoeder belde ze vroeg hoe is het ik zei voel me niet goed het is nu elf uur en loop al vanaf vier uur vanacht met pijn in me rug en begin ook in me buik het eerst wat me moeder zei hou de tijd bij gedaan en inderdaad om de vijf min kwam het terug schit en nu dokter gebeld was ook mijn vloskundige, die was er binnen drie min naar het zh zei hij zie het al aan je gezicht. oke daar gaan we me man wis nog vanniks erg he maar het ging toen zo snel in het zh bloed geprikt urine op gevangen echo gemaakt weeen remmers hielp niet had een hele hoge bloed druk kregen ze niet om laag toch me man maar gebeld dat het niet goed ging en dat hij moest komen gelukkig had ik me zus mee genomen. long rijping prik gehad andere weeen remmers zo eindelijk savonds werdt het rustiger toen kwam de dokter u moet naar rotterdam kinderziekenhuis shofia oke savond om negen uur was ik daar 1 cm onsluiting heb. bed rust en u lig hier nog wel een paar weken mw  das minder als je dat te horen krijgt oke half twaalf sacht naar mijn kamer gebrach me man ging weer naar huis volgende dag om vijf uur kreeg ik 2e longrijping deed zeer maarja alles voor het kindje hetkindje moest 48 bliven zitten ween waren er nog wel maar niet zo erg meer vrijdag avond 19:00 uur weeen remmers stoppen oke eidelijk uit bed ik ben nu precies 30 weken en 2 dagen dokter kwam nog en zei alles goed jou hoor oke alles ziet er goed uit slaap lekker vanavond zal ik doen dokterme man ging naar huis was toch rustig 2 uur in de nacht wordt ik wakker wil op mijn mob kijken hoe laat het is draaue me eigen om en toen brak me water. druk op de bel voor een zuster die kwam gelijk dokter er bij gehaald wou tussen mijn benen kijken maar ik had zulke heftige weeen dat ik ze niet open kon doen nou toch me benen op gedaan en het eerste wat hij riep rennen anders halen we de vloskamer niet onder tussen werdt mijn man gebeld ik hoorde haar in de verte zeggen doe maar rustig aan want u gaat het niet halen dit gebeurde in 15 min eenmaal op de vloskamer vier keer geperst en het was er een jongen 15.15 van gewicht en nog gezond ook papa was er helaas niet bij die was te laat