Te vroeg geboren

me neef en zijn vrouw hebben een zoontje gekregen het is 3 maanden te vroeg geboren het weegt net een pak suiker ze gingen voor controlle en toen had ze al 10centmeter onsluiting dus de baby vloepte er zo uit gelukkig dat ze daar waren ze liggen nu wel in het vu ik hoop maar dat hij het haald

gr marielle mama van tanja

ik heb het namelijk eerder mee gemaakt met
onze vroegere buurvrouw het is zo een slopen
de tijd die onzekkerheid dat jongentje heeft het wel gehaald ik hoop dat hij het ook red
het is hun eerste ik zit de heletijd te pikkere of het wel goed gaat erg he het lijk wel of het mijn kind is

bezorigde marielle mama van tanja

Hoi Marielle,

Ik kan me jouw bezorgdheid heel goed voorstellen!
Het is ook niet niks zeg, 3 maanden te vroeg!
En wat een geluk dat het idd niet thuis gebeurde!!!
Mijn nicht is (inmiddels zo’n 12 jaar geleden) met 25,5 week bevalen van een dochtertje.
Ik ben toen ook eens met haar meegegaan naar het AMC (daar lag de kleine) en het is inderdaad een piepklein inieminie-mensje wat je dan ziet.
Onvoorstelbaar!
Maarre…mijn nichtje heeft het mooi gehaald en is nu een gezonde meid !!!
En dat was zoveel jaar geleden…nu kunnen ze alweer meer, de artsen weten alweer meer enzo.

Ik duim heel hard mee dat het jongetje het gaat halen want een strijd zal het zeker worden als je zo klein bent.

Liefs, Bianca

ja zekker vooral omdat ik het al bij me vroeger buurvrouw heb gezien was ook zo n klein mensje dus je weet hoe het eruit ziet ik was toen ook bij haar in het ziekenhuis maar we duimen gewoon dat het goed komt tecniek staat vooralles maar van me buurvrouw is 3half jaar terug

groetjes marielle mama van tanja

Een nicht van mijn schoonzus heeft het ook meegemaakt, hun zoontje is met 27 weken geboren.
De eerste 3 weken was het echt kantje boord, maar nu ruim een half jaar later gaat het echt perfect…
Gelukkig kunnen de artsen nu een heleboel doen voor die ukkies…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Ja, gelukkig hoor je steeds vaker dat het goed gaat!
Er schiet mij nu namelijk nog een voorbeeld te binnen van een jongetje dat ook véél te vroeg geboren is.
Nu is het een stevige, vrolijke peuter van 2 jaar!
Hij heeft wel een tijdje fysio nodig gehad omdat hij een beetje “verkrampt” was, maar dat schijnt veel vaker voor te komen bij prematures.

Groetjes, Bianca

ja onze buurjongentje van toen had ook vele gebreken maar verder gaat het goed hij heeft veel hulp nodig maar het is een pittig vent altijd vrolijk
groetjes marielle mama van tanja

pffff 3maanden joh jeetje

nou sterkte voor de ouders

pfff weet ff niet wat ik moet zetten

ja ik heb ook bijna geen woorden hiervoor. wat vind ik dit erg he om te horen. ja… als je zwanger bent wil je zo graag een voldragen zwangerschap en een gezond kindje en een lekkere zorgeloze kraamtijd. dat is die ouders schijnbaar niet gegunt, maar ik hoop en ik zal duimen dat ze die tijd op de een of andere manier kunnen inhalen en dat ze verder nog mogen genieten van een gezonde opgroeiende jongen. ik duim voor ze!!!

moeder van twee zoontjes. fabiano 2 jr en alessandro 5 maanden

bedankt allemaal voor jullie steun

veel liefs marielle mama van tanja

Het is toch wat Marielle,
hoe gaat het met de kleine. Wat een geluk (bij een ongeluk) dat ze op controle ging zeg.
Ik wens de ouders, het kleine mannetje en jullie heel veel sterkte toe.

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 27 Jan 2004 09:19:26

het gaat redelijk met de kleine sem hij heeft al weerruim een week over wonnen maar het is nog een kein hoopie ze zijn veel met hem aan het kangeroe en en dat vind hij lekker maar het bijf spannend we blijven duimen

gr marielle

Hé, maar dat is toch positief om te horen hoor, vooral ook omdat ze met hem mogen kangaroeën.
Fijn dat ie nu toch al de eerste week doorstaan heeft!
En een leuke naam trouwens, Sem.
Nou, zal duimen dat het zo goed blijft gaan met dat kleine mannetje!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

Ha wat een goed nieuws, ok hij is er nog niet maar al een heel eind op de goede weg.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt, want dat kangeroen moet heel positief zijn geloof ik…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Inderdaad wat fijn dat het kleintje uit de couveuse mag om geknuffeld te worden. Dat is wel een goed teken. heel veel sterkte nog

Liefs Kristel

nou ik vind het ook een goed bericht. ik vind het fijn voor zijn ouders dat ze de kleine sem beet mogen houden. en voor sem natuurlijk ook. ik hoop dat ze dat nog heel lang kunnen doen. (daarmee bedoel ik eigenlijk te zeggen: ik hoop dat de kleine sem deze moeilijke periode doorstaat) ik wens ze heel veel sterkte hierme!!

groetjes maureen

allemaal heel erg bedankt voor jullie steun ik zal het door geven onze dank is groot

veel liefs marielle

onzehoera semie is uit het vu ziekenhuis en ligt nu in het zaans mediciescentrum dus dat is een goede stap in der richting he weegt nu 3 pond hij heeft wel een goede zuig raflex maar is nog te klein om zelf te drinken dus krijgt hij nog met de zonde we zijn heel erg blij maar we moeten nog even geduld hebben hij is nu ruim vier weken oud

groetjes van een trotse nicht marielle en trotse mama van tanja

Wat GOED zeg!!!
Hartstikke fijn dat het zo goed met hem gaat!

Groetjes, mamma van Stephan

Raar idee he, dat zo’n hupke al 4 weken bij jullie is maar eigenlijk nu nog 2 maanden op zich had moeten laten wachten. Wat een vechtertje.

Liefs Kristel