he verdorie, ik ben blij en droevig tegelijk. Eindelijk is ons huis verkocht en natuurlijk is dat hartstikke goed!!! Nu kunnen we allemaal echt verder, maar… de sleuteloverdracht is over 3 maanden, dus half september. en per 1 september gaat mijn meisje naar school… (in be mogen ze vanaf 2,5 jaar en ze is dan bijna 3) ik begin met ochtendjes. Ik wil haar ook echt per die datum laten beginnen omdat het bakken met geld scheelt vergeleken met de kdv hier in nl en ik dat echt hard nodig heb nu als alleenstaande moeder. Als het nu een maandje of 2 te overbruggen was om haar even te laten wennen aan het nieuwe huis voor ze met school begint had ik dat natuurlijk gedaan, maar dat gaat niet omdat het volgende instapmoment op school pas weer in maart is, na de carnaval. Dat is een half jaar en echt te lang. maar ik maak me dus echt zorgen en daarom ook een beetje droevig over al die verandereringen weer die het meisje in 1 keer te verwerken krijgt na alles wat er vorig jaar al is gebeurd met ongeluk van mij ex en de scheiding etc etc… ik heb hier geen controle over, het loopt zo, maar wat kan ik doen om het voor haar makkelijker te maken? Ze moet nu dus per 1 sept op een nieuw schooltje beginnen en dan halverwege sept ook nog verhuizen. Mijn maag draait een beetje om… vind het zooooo sneu.
mama1980