Te veel melk

Ik hoorde een tijdje geleden dat een kind ook te veel melk per dag binnen kan krijgen.
Wie weet of dit ook waar is.
Lucas drinkt 's morgens, 's middags en 's avonds voor het naar bed gaan een beker melk.
Is dat dan te veel?

Ben benieuwd.
Groetjes Miriam

Nou ik kan met dat niet voorstellen, maar misschien weet iemand de vraag want dat wil ik dan ook wel eens weten hoe dat zit.

Jamiro drinkt niet veel, maar wel 's morgens en 's middags. Dus laat maar horen.

gr.Aemke mama van Jamiro

Te veel?? Nog nooit van gehoord, en wat jullie vertellen lijkt me prima hoor…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi hoi,

Die kinderen van jullie krijgen voldoende melk binnen, niet te veel in ieder geval. Maar inderdaad kun je teveel melk binnen krijgen. Weet je dat een mens in principe geen eens koemelk zou moeten drinken?? Weet niet meer hoe dat ook al weer precies zat hoor. Je calcium schijn je namelijk op andere manieren binnen te krijgen. Maar goed, wij drinken gewoon melk, yoki, chocomel, vla en ga zo maar door. Trouwens tijdens de zwangerschap van Veronica was ik echt melk verslaafd, dronk alleen maar melk en vruchtensap. Een liter melk per dag: dat mocht dus niet meer van de vk, want mijn bloeddruk ging omhoog. Er schijnt nog aardig wat zout in te zitten. Weet je dat ook weer! Uiteraard kun je het ook aan het cb vragen. Trouwens, zou het niet kunnen, dat die mensen die dat zeiden, bedoelden, dat ze er te snel vol van raken? Want dat doet zuivel ook natuurlijk.

groejtes van Monique

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo