Julia is vandaag precies 12 weken. Ze krijgt 5x150 cc melk (5 schepjes Nutrilon). Van het cb moest ik van 6 naar 5 voedingen en dat doe ik dus. Maar Julia slaapt, in tegenstelling tot wat ‘moest’ van het cb, helemaal nog niet door 's nachts. Om 3.00 uur wil ze echt wel drinken hoor. Het lukt dus helemaal niet om de nachtvoeding te schrappen. Ik vind het niet erg om er 'snachts even uit te moeten, daarna ronkt Julia lekker verder. Maar doordat ze dus 'snachts ook nog komt en ik op 5 voedingen moet blijven, zit er steeds zo’n 5 uur tussen de voedingen. Zo:
03.00 uur
08.00 uur
13.00 uur
18.00 uur
23.00 uur
Julia redt het er prima op. Ze huilt eigenlijk nooit eerder en als dat wel is, dan krijgt ze natuurlijk de fles. Maar laatst stond ik in de file en zat er 6 uur tussen de voeding! Julia ging toen pas huilen…Voorheen zat er 4 uur tussen de 6 voedingen…Ik kan nu aan het cb vragen of 5 uur niet te lang is, maar ik weet nu al dat ze dan gaan zeggen dat dat écht niet kan…Alsof baby’s machines zijn, die je zo kunt programmeren dat ze 's nachts doorslapen! Dus dan aan jullie: zou 5 uur inderdaad niet te lang zijn en hoe zouden jullie het aanpakken? Ik wil wel 5 voedingen, anders went ze er nooit aan natuurlijk…straks moeten we zelfs naar 4 geloof ik en fruithapje…
Graag jullie reacties!
Groetjes!
Trotse mama