Te koud

Tja… ik zou dan weer zeggen, beter 1 of 2 jaar een hogere energierekening, dan een baby die wakker wordt van de kou! ALs ze 2 zijn kunnen ze onder een lekker warm dekbed en lost het zich vanzelf op, tot die tijd zou ik mijn kind toch echt geen kou laten lijden!

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja, dat zou voor mij ook een makkelijke keuze zijn…

22-12-2009 colin geboren

Dat zou ik ook zeggen, maar geloof me…zo’n electrisch kacheltje is ECHT een energievreter. Wij hebben ons daarop heel erg verkeken in ons vorige huis en moesten aan het eind van het jaar bijna 1000 euro bijbetalen. Niet gelogen. Ik kreeg een hartverzakking en we hebben dat ding meteen in de kliko gesmeten.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Precies dat dacht ik ook…dan maar een hoge energierekening…maar het zijn ook nog eens kacheltjes die benauwd warmte geven en niet een constante tempratuur kunnen aanhouden…het is nu gelukkig goed te doen…en zoals ik al zei…geldboompjes hebben we nog steeds neit in de tuin. Maar ze heeft het nu iig lekker warm…heb een speciaal dekbedje gekregen van mijn schoonzus die en merk dat het een hoop scheelt. En ze voelt nu goed aan in haar nekje!
En de sokjes uit gedaan! scheelt ook zeker!!
Dus eigenlijk is het probleem nu wel opgelost!!

Fijn dat het is opgelost, maar ik kom toch nog even zeuren

Dekbedje? Hoe oud is ze? Een dekbedje mag nog niet hè, voor het tweede jaar.

Groetjes,
M

Net wat Suzje zegt, niet te dik aankleden, beter iets extra’x over haar heen leggen. Super dat ze het nu lekker warm heeft. Bij Jony hadden we dat ook gedaan. Die was ongeveer een jaar toen ook zo’n pittige winter. Onder een extra dekbedje had ze het lekker warm!

Greetzz Cora

Excuses…geen dekbedje maar speciaal dekentje

Fijn dat het helpt. Kun je zelf ook weer met een gerust hart gaan slapen.

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Absoluut

quote:
Excuses...geen dekbedje maar speciaal dekentje

Gelukkig maar! In dat geval: fijn dat het is opgelost!

Groetjes,
M