Ho ho ho mijn stiefvader en stiefbroers zijn ook veteranen he. Alle drie naar oorlogsgebied uitgezonden. Het gaat allang niet meer alleen maar om WOII. Dan zouden er ook een stuk minder komen
Hmm zijn daar ook andelen in??
Groetjes,
Michèle
Ho ho ho mijn stiefvader en stiefbroers zijn ook veteranen he. Alle drie naar oorlogsgebied uitgezonden. Het gaat allang niet meer alleen maar om WOII. Dan zouden er ook een stuk minder komen
Hmm zijn daar ook andelen in??
Groetjes,
Michèle
Oh, wist ik niet Michele? Wij krijgen altijd alleen oudjes aan de lijn over die dag bij de gemeente. Maar eigenlijk ook logisch, want dodenherdenking gaat ook om alle gevallenen en niet alleen om de oudjes! Weer wat geleerd! Ik heb geen veteranen in mijn familie!
Groetjes Rainbow, trotse mama
1 troost misschien: van 68 naar 74 groeien ze maar zo.
Daarna duurt het allemaal wat langer
Groot kans dat je over een maandje opeens denkt:
Hé, die maat 74 is zo gek nog niet.
M.
geeft niet Rainbow. Er zijn veel mensen die de jongeren niet als Veteraan zien of die niet weten dat ze het zijn. Een veteraan is iedereen die op missie gestuurd is naar een oorlogsgebied. Dus zandzakken vullen in Belgie telt niet mee.
En ja inderdaad Marsel ze groeien er vanzelf in en ook weer uit helaas
Groetjes,
Michèle
en na maatje 74 begint t hele feestje weer opnieuw haha maar dat duurt nog wel eventjes gelukkig.
liefs,
Rinske
heb deze topic over het hoofd gezien
rico heeft romper maat 74/80 en kledingmaat soms 68 soms 74
veel kleding is weer te groot maarja rol de pijpjes op en dan is het weer goed
Hier ook het probleem dat de broekjes bijna altijd te wijd zijn. En dat terwijl Tim bovenin de curve zit en een flinke buik heeft. Maar goed ook ik verstel de broekjes met een knoopje en elastiek en dan zit het weer prima. Ook heb ik riempjes voor hem gekocht bij de C&A. En bij 1 broekje zat een brettels en dat vind ik ook wel erg schattig staan.
Je merkt ook idd dat kleding erg verschillend kan zijn qua groote terwijl het dezelfde maat is. Tim is het afgelopen jaar flink gegroeid, maar nu zal toch wel een heel stuk minder groeien de aankomende tijd. Hij zit vanaf 10 maanden in maat 80, dus daar zal die toch wel een tijdje in blijven zitten.
Groetjes,
Sandra