Te absurd voor worden

Ik snap dit echt niet, denken fabrikanten dan echt niet na??

Push-up bikini voor jonge meisjes AMSTERDAM - Zie je het al voor je dat jouw dochter van acht in een push-up bikini over het strand loopt? Het Amerikaanse merk Abercrombie & Fitch heeft met de ‘Ashley’-bikini een berg van kritiek over zich heen gekregen…

Eerder deze week werd de bikini op hun site beschreven als een ‘push-up’ en ‘voorgevormde’ bikini, meldt CNN. Toen de beschrijving door de media werd opgepikt en bekritiseerd, wilde het kledingmerk geen commentaar geven. Opvallend was dat de beschrijving van de bikini daarna was aangepast in een ‘voorgevormde, gestreepte bikini’. Het woord push-up was spoorloos verdwenen…

Verkeerd signaal

Gail Dines, professor sociologie aan het Wheelock College in Boston is van mening dat een push-up bikinitopje jonge meisjes laat denken dat ze sexy zijn, voordat ze er überhaupt aan toe zijn. “Ook zendt het een verkeerd signaal uit naar volwassen mannen.”

Groetjes,

Michèle

Kwam ik ook tegen op het internet, wat belachelijk!!!

Dit is de wereld op zijn kop! Vreselijk. Al hoewel… het dochtertje van vrienden van ons word morgen 8, is misschien een leuk cadeautje… NO WAY!Dan mogen wij er nooit meer in komen.
Snap ook niet waarom zo’n fabrikant het kan verzinnen. Er zullen allicht rare types zijn die dit gaan kopen, maar ik snap dat niet!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

jee wat gestoord zeg, is dit door pedo’s uitgevonden ofzo?! idd hoezo verkeerd signaal uitgeven alsof er niet al genoeg oversexte mensen rondlopen die het op jonge kinderen voorzien hebben. zoiets werkt het alleen maar in de hand.
zieke geesten!

Dit geloof je toch niet zeg?! Ik vind het vaak al erg genoeg hoe meisjes van 11 of 12 jaar erbij lopen… En dan dit voor 8-jarige!
Die man, want ik ga ervan uit dat een vrouw dit niet ontwerpt, moet onmiddellijk ontslagen worden! En wie keurt het goed bij die tent daar?
Werken vast allemaal mannen zonder kinderen… Of in ieder geval zonder dochters!
Nee. echt! Hier kan ik met mijn verstand niet bij!

speciaal ontworpen voor de MTV / Paris Hilton generatie !

nou moet ik zeggen dat als meisjes borstjes krijgen… het er ook nie uitziet, whahaha heb van mezelf foto’s in een lichtblauw balletpakje, da kan ook echt niet !
maar ja om ze nu dan meteen een voorgevormde bikini te laten dragen…
da gaat wel heeeeel , nee te ver !

Pippy is geboren 17.07.2009

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb oiot een keer stringetjes zien liggen in een winkel voor kleine kindjes. Wist niet wat ik zag!! Maak het de pedosekuelen nog maar makkelijker denk ik dan.
Hoe kun je nu een kinderlichaam zo seksualiseren…

@ Simzoe die waren van de HEMA inderdaad. Voor maatje 128 waren die. En zo krijg je straks veel meer schooluitjes die ergens anders op uit lopen.

Groetjes,

Michèle

@ Bakmamam het zou gaan om meisjes vanaf 8 jaar.

Groetjes,

Michèle

Nou die van mij is 8, maar die krijgt zo’n ding echt niet aan en als ik zie dat ze die wel draagt, scheur ik 'm zo van d’r af… zijn ze nou helemaal belatafeld (bestaat dit woord trouwens? Zei mijn vader vroeger altijd…)?! En die strings… ja, die heb ik in maat 128 ook al zien liggen bij de Hans Textiel, belachelijk! Enals ze die nu al wil dragen, trek ik 'm zo hoog op bij d’r dat ie niet lekker zit en ze 'm niet eens wíl dragen… BAH!

@ Zo denk ik er net over hoor, helaas zijn er wel mensen die dit willen anders zouden ze het toch niet fabriceren lijkt mij?

Groetjes,

Michèle

Oh bah, heel erg ziek! Inderdaad een totaal verkeerd signaal. Waarom moeten meisjes van 8 sexy zijn? Laat ze lekker kind zijn! Gadver! En strings, daar hou ik zelf al niet van, laat staan dat ik ze straks koop voor Eva. Nee hoor, no way! Echt bizar inderdaad. Net als lelli Kelly. Ik weet het, veel haatsters hier (hihi), maar ik vind de gympen echt leuk. Maar nu hebben ze ook hakjes en laarzen met kettingen! Superordi! Ik ken een winkel die het merk er om die reden uitgegooid heeft…te ordinair! Dat koop ik voor Eva dus ook niet. Voorgevormde bikin’s…walgelijk! Ach germ, heb voor Eva een bikini’tje gekocht bij de HEMA en dat staat heel lief op dat lichaampje. Moet er niet aan denken dat ze straks een soort raar ding aan heeft waarmee ze meer vrouw is! Pedo’s inderdaad…het wordt ze wel erg makkelijk gemaakt! Brrrr!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ow ik ging ff op google kijken had nog nooit gehoord van die ’ lellimode’ hahahhaa!
wel erg lellibelli hoor die laarzen, iets hogere hak en mama zou ze aan doen (zonder kind erbij…) pfhhh verschrikkelijk… ken toch nie goed voor die voetties zijn wel…? en maat 26 pip draagt nu 24 en die is 2. dus met 3 ken zijn hakkeschoenen aan… nou doeg…laat haar maar de kamer door met mijn stiletto’s…voor de gein…

overigens vind ik sommige gympen ook wel grappig, maar ik ben nie zo van die mode, ik hou van zwart roze en tijger… maar goed, da hebben ze nie veul voor kleintjes…

Ik heb er ook een hekel aan, zeker als er hakjes en zo bij komen kijken. Laat ik wel aan Suri cruize over om er bij te lopen als kleine volwassene maar niet mijn meissie.

Groetjes,

Michèle

die heb vast al zo’n stringetje, onder haar Vic.Beckham kidsjeans hahahaha

Zal best gezien haar pappa de scientology dwerg vind dat ze nu al volwassen is.

Groetjes,

Michèle