Te absurd ? en 1 op de 3 vrouwen

Over die bikini’s gesproken voor de meiden van 8…lees ik net een artikel in de krant, dat vrouwen, tussen de 18 en …weet ik nie meer,
een jaar van hun leven in willen ruilen voor een beter figuur…

serieus doe ff normaal… voor een figuur van beyonce, of andere sterren…
dan denk ik weet je hoeveel ze retouche aan die foto’s , beyonce wil je ook niet in haar hello kitty pyama zonder pruik uit bed zien komen hoor !!!

bedoel als vrouwen tussen die leeftijd al zo’n verdraaid beeld krijgen van het ’ beeld van vrouwen’ … kun je het dan de meisje kwalijk nemen van 8 , of van tussen de 8 en 16 > want die zitten nog meer met hun snoet in de bladen en achter de tv…

en de markt speelt hier lekker op in, met aangevulde bikinitoppies… bijvoorbeeld…

dat je daar een jaar voor wil inleveren op je leven… ow ik kan er zo kwaad om worden, soms denk ik dan: je verdient het bijna om ff een ziekte te krijgen, gewoon voor de schrik dan he !
kijken of je dan nog zit te mouwen om die kilo’s of 1 of ander spekje, wat in je hoofd bestaat omdat het graadmagere model in het blaadje dat niet heeft !

Pippy is geboren 17.07.2009

Was tussen de 18 en 25 jaar, maar inderdaad how bizar inderdaad. Er zijn inderdaad maar weinig sterren die er zonder hun masker goed uitzien hoor. Daarom vind ik de reclames van Dove zo goed.

Groetjes,

Michèle

Wat een debiele wereld toch! Wat boeit mij het nou dat ik er na twee kinderen niet meer uitzie als weet ik veel wie? En moet je Brittany Spears eens zien…die heeft ook cellulites hoor en Beyonce…hmm, die kont van haar hoef ik echt niet… Bootylicious zeggen ze dan…bij een minder mooie vrouw zo het opeens een dikke reet zijn…Ja toch? Pfff, waar gaat dit heen?

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja dol he, ik ben er soms wel eens bang voor om het verkeerde voorbeeld te geven hoor, bedoel hou wel van een beetje smink, stiletto’s en een bikini met gaten en centuir, maar ja ik heb daar allemaal nooit zo’n last van gehad, ik bedoel van ’ ik moet er zo uitzien…
ik deed altijd precies waar ik zin in had, weet dat mijn dinnetje van de middelbare school nog steeds geschokt is, van de eerste keer dat ze mij op school zag, met een zilvere legging en een hoed op, die had echt zoiets van , wies da man ? maar ja ik had er lak aan wat andere dachten, en ik vind het moeilijk om te beoordelen of pippy later ook zou zal denken, of dat zij wel zoiets heeft,
ik moet zoveel wegen en er zo uit zien, want anders mogen mensen mij niet … vind dat echt een moeilijk iets, en die berichten en achterlijke producten maken die angst nie kleiner …

Ik pas me kwa werk wel aan dat wel, al zou ik ook me haar wel weer paars met zwart willen verven hoor, maar thuis heb ik lekker aan wat ik aan wil. En dat varieerd van een jogging broek tot goth jurk

Enne morgan krijgt wel kleren aan die ik leuk vind maar die passen bij een meisje van 2 en wat ze doet als ze later groot is moet zij weten, maar nu vraagt ze gelukkig nog naar mega mindy t-shirts en zo

Groetjes,

Michèle

Ik pas me kwa werk wel aan dat wel, al zou ik ook me haar wel weer paars met zwart willen verven hoor, maar thuis heb ik lekker aan wat ik aan wil. En dat varieerd van een jogging broek tot goth jurk

Enne morgan krijgt wel kleren aan die ik leuk vind maar die passen bij een meisje van 2 en wat ze doet als ze later groot is moet zij weten, maar nu vraagt ze gelukkig nog naar mega mindy t-shirts en zo

Groetjes,

Michèle

ja dat is het heerlijke van mijn baantje hierzo… ik hoef nergens op te letten, nou ja… een beetje, maar er komt hier niemand op kantoor… alleen maar intern, en hier kenne me ze al jaren, dus als ik ineens lange dreads heb, en geruite schoenen kijk niemand echt raar op ofz…

maar appart mag wel vind ik, alleen dat ’ schoonheidsideaal’ loopt een beetje de spuigaten uit, ik heb 100 keer liever dat pippy later alla goth thuiskomt (papa schrikt zich een hoedje mama vind dat wel leuk) dan als zo’n paris hiltoncloon !

Ha ha ha hier idem hoor, liever een helena bonham carter dan een PH tje

Groetjes,

Michèle

whahaha toch grappig dat ik dan moet kijken wie het is !
1 van mijn favorieten actrices…
in mijn tudorfacinatie, speelt zij altijd wel 1 van mijn koninginne… hahaha
heerlijk mens

Helena bonham carter in de Tudors???

Groetjes,

Michèle

nee i wish!
ik heb een hendrik VIII facinatie, zeg maar gerust obsessie…
dus naast boeken heb ik ook alle mogelijke DVD’s…
en zij speelt vaak mee, als 1 van zijn 6 vrouwe, blijkbaar is ze ook dol op engeland in de middeleeuwen

Oh ha ha ha ik dacht al wat heb ik gemist ik heb toch alle afleveringen gezien… maar ik snap je. Wereldvrouw trouwens. Echt sch**t aan iedereen. Enne haar man is ook geniaal natuurlijk.

Groetjes,

Michèle