...tante!

Ik heb een neefje: Rob(b)in Jeramy!!! 3035 gram!!!
We gaan er nu naartoe, dus straks foto’s!!!
Ja hoor in 1 week 2 baby’s en een andere vriendin van me is over 9 dagen uitgerekend!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

JAAAAAAAAA Gefeliciteerd !!!

Een echte babyboom whahahaha leuk hoor. Is alles goed gegaan ? OOOOOOOOO ben benieuwd naar de foto.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

GEFELICITEERD !!!

Jee, wat gaaaaaaf joh!
Net je beste vriendin en nu je schoonzusje
Benieuwd wanneer je andere vriendin gaat bevallen.
Jullie zitten wel helemaal in de baby’s op deze manier. Leuk!!!
Geniet ervan!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

gefeliciteerdddddddddddddddddddd met e neefje

en ook de trotse ouders gefeliciteerd

Dit is 'm dan: Robin Jeremy.
Omdat hij 4 weken te vroeg is geboren mag hij morgen pas naar huis.
Maar straks gaan we nog een keertje kijken bij hem.
Oma is nu gezellig bij ons, het is haar 3de kleinkind, maar even bijzonder.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

och wat een lief dutske!!! ik heb net een berichtje gehad van een andere vriendin van me die is ook gister bevallen van een meisje marie…
hoeveel woog hij nu omdat je zegt dat hij vier weken te vroeg is? en gaat het verder goed met hem? een heel mooi manneke!!!

liefs jessica

oeps zag dat je het gewicht er bij had geschreven das nog een mooi gewichtje he voor vier weekjes te vroeg! prima zo!! het beebje van mijn vriendin woog 2 ,900 kg en was 49 cm ga van de week kijken zal een kleintje zijn…

liefs jessica

Oooooooh, ik wil ook, wanneer is het nou november?
Wat een schatje zeg!!
En best een mooi gewicht voor 4 weken te vroeg. Valt me mee dat hij morgen al naar huis mag. Fijn hoor

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hoi tante jolanda van harte gefeliciteerd met je neefje
wat een heerlijk mannetje .ziet er goed uit voor te vroeg geborende ,geniet er lekker van

groetjes marielle mama van tanja

ooh leuk een neefje erbij! gefeliciteerd

groetjes Kim, mama van

en

een droppie zeg,zo aan robin te zien lijk het niet dat hij te vroeg geboren is een tevreden manneke

Gefeliciteerd met je neefje
Wat een plaatje zeg
Ene Bieb ik mag eerst hoor hahaha

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hahahaha
Je loopt 6 weken voor op mij dus om nou eerder te gaan bevallen als jij…nee, toch maar niet.
Dan wordt het zo erg vroeg voor Kaya
Maarre…ik hoop stiekum mooi wél dat ik 2 of 3 weken eerder dan de uitgerekende datum beval hoor!

Gewijzigd door - Bieb op 29 Aug 2005 22:28:27

Bieb ik hoop het met je mee
Als alles maar goed is met je kleine meisje
En doe het lekker rustig aan

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word