Tante geworden :-)

Hoeraaaaaaaaa ik ben vannacht tante geworden van een jongetje genaamd Joren, ruim 8 pond en een flink zware bevalling…Arme schoonzus Vanmiddag ff baby bewonderen, ben erg nieuwsgierig!

Groetjes Els

feliciteer haar van ons en jij natuurlijk ook weer effe kijken hoe het ook alweer is zo’n kleintje

Kussies

heeeeeee Ma!

Ja hier alles goed ENNNNN Eva krijg een haardosje, het begint te groeien niet te geloven he!!!

Eva is bezig met los lopen, ze denkt aan dr mama die niet meer zoveel wil tillen over een aantal weekjes denk ik

Zooooooooooooooo Die Evianne gaat hard zeg!!! Dat geklauter is leuk he, ooh zo lief als ze gaan staan, die jurkjes staan dan zoveel beter, en ze zijn dan zo trots op zichzelf. Evianne nog veel last van die kies gehad? Hier staan 2 kiezen op springen, kwijlen geblazen dus…

Ja het weer is voor “ons zwangeren” erg fijn hahahahaha Zat van de week nog te mopperen tegen Paul dat ik nu verdorie wel tegen de warmte kan en nu is het kl*te weer, en verleden jaar, tsja, dat hoef ik je niet te vertellen he, van die 4 hittegolven bah bah bah

Nu de 12 weken in zicht komen gaat het opeens lang zo snel niet meer maar ach, nog maar anderhalve week dan hebben we die mijlpaal

Liefs, Els

PS Jij heel veel suc6 met je dikke buik!!!