gaat dinsdag ochtend oefenen op de kleuterschool .mama is nog meer zenuachtiger als tanja ihihiihiihi.tanja heeft zo iets van yes, eindelijk mag ik naar de grote school .jullie horen hoe het is gegaan .
groetjes marielle mama van
10-10-01
gaat dinsdag ochtend oefenen op de kleuterschool .mama is nog meer zenuachtiger als tanja ihihiihiihi.tanja heeft zo iets van yes, eindelijk mag ik naar de grote school .jullie horen hoe het is gegaan .
10-10-01
Veel plezier dinsdag en Mariëlle jij veel sterkte.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
ja erg he , zit me eigen helemaal druk te maken om morgen .of het wel alllemaal goed gaat,.hadden jullie dat ook meiden???
10-10-01
komt helemaal goed! maar wennen doet het niet gelijk hoor, ben nog steeds aan het wennen , wel alvast heel veel plezier morgen hoor tanja!!
groetjes Kim, mama van
en
Heel veel plezier alvast Tanja!!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
het drong nog niet tot tanja door zegt ze vanmorgen ,mama mag ik echt naar de grote school .ja zei ik joepie zegt ze .ging ze iedereen bellen op haar mannier ,ik mag vandaag naar de grote school .leuke he. nou jullie horen het vandaag
10-10-01
heel veel sterkte vanmorgen marielle en tanja heel veel plezier met wennen vandaag
Bianca,Dylan & Kaitlyn
tanja vondt het geweldig .ze hebben lekker gespeelt en liedjes gezongen .we hebben allebij niet gehuild .ze zat zelf met een bike smile dat ik weg ging ,lachen en zwaaien .heerlijk kind he .ik vondt het wel een vreemde dag maar leuk verlopen .nu mag ze vrijdag weer dan heeft ze een andere juffie .
10-10-01
heeeeeeeeee goed zeg van beide,leuk dat tanja het naar haar zin had,en vrijdag weer,vast heel veel plezier maar dat al wel lukken
Bianca,Dylan & Kaitlyn
ze lag vanavond heel vroeg in bed helemaal uitgeteld
10-10-01
wat fijn dat het haar goed is meegevallen!! heerlijk voor haar en voor jou natuurlijk…
liefs jessica, &
Jeeeeeeee goed hoor van jullie allebei. Tja tuurlijk was ze helemaal uitgeteld met al die nieuwe indrukken, ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Evianne is nu ook weer naar de psz.
Leuk hoor! Ja, over 10 daagjes is het zover, dan mag ze fulltime naar de kleuterschool? Laat je d’r ook gelijk hele dagen gaan? Zat ze nu al op een peuterspeelzaal of was alles echt helemaal nieuw voor d’r?
ja carola tanja zat een ochtend op het kinderdagverblijf .en ja ik ga het proberen of ze een hele dag red ik zie het wel
10-10-01