tanja is ziek zielig hoor dan heb ik het nog liever zelf .maar ja hopenlijk knap ze een beetje op met der medicijntjes en de vitamintjes en aandacht van mama
groetjes marielle mama van tanja
tanja is ziek zielig hoor dan heb ik het nog liever zelf .maar ja hopenlijk knap ze een beetje op met der medicijntjes en de vitamintjes en aandacht van mama
OOOooooch arm lieverdje toch ! Laat je maar lekker verwennen door mamma dan komt het vast gauw weer goed. Beterschap meiske.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
He, wat vervelend. Heeft ze het griepvirus te pakken dat heerst of is het wat anders (wat ik vermoed omdat je het over medicijnen hebt)?
In ieder geval hoop ik dat ze snel opknapt, dus blijf d’r maar lekker veel aandacht geven.
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
ja griep heeft ze lekker hangerig en veel slapen en snotteren ze had ook overgegeven maar dat is nu gestopt hoop ik het is echt niet leuk .maar ja je kan het alleen maar uit zieken
Hoi Marielle,
Hoe gaat het inmiddels met Tanja?
Al wat beter?
Geef haar maar een dikke knuffel!
Groetjes, mamma van Stephan
Ben benieuwd hoe het met je is meid, hopelijk heb je lekker geslapen.
ik ben weer lekker in de weer geweest met haar vanacht ze slaap nu nog gelukkig het wil nog niet echt opknappen wel zielig voor haar maar mama vertroelt haar wel hoor
agossie, 't is een hardnekkig virusje geloof ik dat er op 't moment heerst.
Heel veel beterschap voor Tanja en voor jou een goeie nachtrust.
Ai, jammer, ik had voor jullie gehoopt dat jullie toch morgen konden komen, maar zo te horen zit het er niet in.
Nogmaals beterschap voor Tanja!
Hoe is het met je Tanja ? Knap je weer een beetje op meis ? Sterkte hoor !!
het gaat gelijdenlijk aan knapt ze weer op en nu is mama aan de beurt loop lekker leeg
dat is nog niet zo erg maar wordt er zo vutloos van
pffffffffffff rottig zeg. Hopen dat alles weer gauw in orde is bij jullie. Het is er ook echt het weer voor om ziek te worden he !!