Tanja wil graag

oorbellen maar dat doen ze hier niet vanaf 4 a 5 jaar ja zeggen ze ze moeten beseffen dat het zeer doet ik heb zo iets van nou ja .maar ze loop steeds met mijn oorbellen dan denk ik ja wat moet ik er nou mee hebben jullie tips

groetjes marielle mama van tanja

hoe oud is Tanja ?
Ik zie soms al baby`s met oorbellen.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Jazeker, dat doen ze ook bij baby’s. De pijn valt overigens erg mee. Mits 't natuurlijk vakkundig gebeurd.
Ik kan van mezelf nog goed herinneren dat ik alleen wat druk en een branderig gevoel voelde, maar geen pijn. Ik was toen 5 of 6 jaar.

astrid tanja word in oktober 3jaar

Ik zou het gewoon ergens anders laten doen dan hoor. Hoezo dat doen ze hier niet vanaf 4 of 5 jaar. Wat is het dan vanaf 4 of 5 jaar ? Vind ik al behoorlijk wazig dan van ze zelf. En anders van die ouderwetse clipoorbellen. ( geen idee of die nog te krijgen zijn trouwens )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Nou, ik vind dat ze het nu gewoon kunnen doen hoor!!!
Zou inderdaad op zoek gaan naar een ander die het wel wil doen.

En “beseffen dat het pijn doet”…ik denk dat je haar op deze leeftijd ook wel een beetje kan uitleggen dat het wel eventjes “auw” doet.
Ze is bijna 3!
Ze zal het niet volledig beseffen natuurlijk, wat haar te wachten staat, maar ze weten echt wel wat “auw” is hoor op die leeftijd!
Bovendien is het zo gebeurd.

Succes!!

Groetjes, mamma van Stephan

ja ze doen het hier op de zwarte markt bij de juwelier heb ik gehoort dus daar maar even kijken ik vindt het ook heel stom zo lang wachten maar jullie horen het als het zo ver is

ze gaan er van uit dat kinderen tot 6 jaar nog niet beseffen wat ze wel en niet willen vandaar die leefdtijd

kaitlyn zegt ook steeds ik wil ook oorbellen
nou mooi niet nog heb plak oorbellen gekocht bij de bart smit staan net zo leuk

Plakoorbellen, dat is een mooi alternatief.

Ik vind 3 jaar persoonlijk ook nog erg jong en denk ook eerder aan 5 jaar. Maar als ze er zelf al om vraagt en weet wat het inhoudt (pijn, zweerknopjes in moeten houden) en je staat er ook zelf achter, dan zou ik gewoon elders informeren of ze het daar wel willen doen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ja carola tanja wilde het heel graag oorbellen en ze heeft het nu een week en het gaat prima ik hou het goed bij met sterilon en draaie de oorbellen . ze is er heel trots op ze laat ze aan iedereen zien

groetjes marielle trotse mama van tanja