Tanja naar een nieuwe school

ja moet tanja bij de nieuwe school aannmelden .omdat we gaan verhuizen natuurlijk .en ik het onzin vindt, om tanja dan drie maanden op die andere school, te laten tot we verhuist zijn .maar goed ik ga volgende week donderdag met tanja ,naar de nieuwe school voor een gesprek en de school bekijken .maar op die nieuwe school zijn heleboel bekende voor haar ,die ze kent van het schooltje waar ze nu op zit
dus ben benieuwd.ja ik moest het nu wel regelen want anders zijn ze met vakantie tot september en dan ben ik te laat

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 08 Jul 2005 11:48:29

Spannend altijd, een nieuwe school!
Benieuwd hoe ze het gaat vinden.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

ja dat is al snel vakantie…maar ze zal heus wel toegelaten worden…

wel spannens vooral dat ze al veel kindjes daar kan natuurlijk

Jeetje erg spannend voor haar, nieuw huis, nieuwe school.
Maar ook erg leuk, toch?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik zit in ongeveer dezelfde situatie.
Omdat ik word ontslagen is het natuurlijk
niet meer op te brengen om Sanne op het KDV te laten. Dus moet ik haar inschrijven voor de creche. Al moet ik zeggen met pijn in mijn hart. Maar ze zal wel wennen, net zoals jouw lieve meid.

Liefs Kristel

Spannend zeg een nieuwe school
Hoop dat ze het er leuk vind

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Spannend hoor, hoe reageert Tanja erop?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

gewoontjes ahahhahahah ze laat het wel over der heen komen denk ik ,ze praat er heel makenlijk over

we gaan vandaag voor het gesprek op die school, en rond kijken spannend hoor
jaha het wordt nu meenis .me kleine meisje wordt groot .ik ben blij dat ze eerst naar de nieuwe school gaat, en dat wij twee maanden later gaan verhuizen. anders wordt het een drama ,en te veel van het goede voor haar

Dat is weer een nieuwe fase in haar leventje.
ik ben benieuwd hoe je de school vind.

Liefs Kristel

spannend hoor laat je het weten hoe het is gegaan vandaag

nou meiden ze voelde zich hellemaal thuis ,dat we aan kwamen waren de kinderen allemaal lekker aan het buiten spelen dus tanja zegt ,mama ik wil ook buiten ik zei dat mag dus de juffie waar ik een gesprek mee had zei tegen de andere juffie die buiten stonden van dat is tanja ,en der moeder is bij mij .dus ik kan lekker even babbelen en af en toen kwam tanja even om een hoekje kijken .en dat de kinderen in de klas gingen, ging tanja ook mee .hahahaha en ging achter de computter zitten .ik wor in de eerste week van september gebeld door tanja der juffie en dan meteen afspreken wanneer ze gaat oefenen .tanja kan niet wachten tot het zo ver is .ze loopt het aan iedereen te vertellen in de straat ahahahhahaha

prachtig zeg,dat ze het gelijk al zo leuk vind

vertel het maar lekker aan iedereen hoor tanja het is namelijk heel leuk op de bassischool