tanja is snachts bang voor de regen .en dan maakt ze mij wakker om bij ons te leggen .en dan ben ik over dag hele erg moei .ik heb al veel dingen gedaan maar helpt niet weet iemand iets
groetjes marielle mama van tanja
tanja is snachts bang voor de regen .en dan maakt ze mij wakker om bij ons te leggen .en dan ben ik over dag hele erg moei .ik heb al veel dingen gedaan maar helpt niet weet iemand iets
Evianne is ook bang voor regen ( slaapt ook onder het dak ) Uitleggen dat het hetzelfde is als onder de douche alleen dat het dak ervan nat word, helpt niet. Nu kwam ik er een paar weekjes geleden achter dat ze denkt dat regen zwart is. Tja en in tekenfilmpjes wordt regen zwart getekend en dat lijkt ze eng te vinden. Alhoewel het natuurlijk het geluid is waar ze wakker van wordt. De tip heb ik echter ook niet voor je.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ach arme meisjes
Ik heb ook geen idee wat je er aan kunt doen om de angst weg te nemen als het regent
Ik heb toen Dominique(dochter van Ed) nog klein was jaar of 5 /6
de radio zachtjes aangezet bij onweer
En dat hielp wel
ja laat al lampje branden .ja messchien toch de radio proberen
.ja ze vindt het getik zo hard
Ik heb ook geen tip.
Hier slapen ze gelukkig door regen heen.
Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Misschien kun je een keertje samen met haar een dvd kijken waar de teletubbies in de regel spelen. En later als het regeld, lekker laarsen aan en rafotten buiten.
Om regel een leuk te maken.
Het kan ook zijn dat ze alleen bang is voor het geluid? Vergelijkt ze het met een geluid wat op regen lijkt en waar ze erg van is geschrokken?
Dan kun je misschienn samen met haar muziek maken op het rimte van de regel, of een liedje zingen op dat ritme.
Om het leuk te maken