me meisje heeft een giga oorpijn .dus meteen oordruppels gehaald.en meteen geven .en hoop dat de pijn zakt. zo zielig.
groetjes marielle mama van tanja
me meisje heeft een giga oorpijn .dus meteen oordruppels gehaald.en meteen geven .en hoop dat de pijn zakt. zo zielig.
Beterschap met je meisje!
Hoop dat de pijn al wat gezakt is.
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
Lieve schat, neusspray geven bij oorpijn. Dat is effectiever. Als het een middenoorontsteking is, moet de buis van Eustachius leeg en dat lukt niet met oordruppels omdat er een trommelvlies tussen zit.
Alle beterschap met je meissie!
Groetekes, Sje
dank voor de tip sje .ik heb gisteren avond nog gedruppelt ze was zo beroert dus vroeg te bed .heb er nog een zet pil geven .ze heeft heerlijk geslapen .en voelt zich weer lekker in der vel .maar zal even goed weer nieuwe neusspray halen .
dus hoop dat ze nou eens op knapt .ze heeft al antibiotica gehad neusspray .nou nog weer een drankje voor de hoest van dokter ja ja en zo gaan we verder
ach gossie arme tanja
maar idd neusspray heeft meer effect had ik ook wel eens gehoord ja
nou beterschap voor tanja
Oh oorpijn is gemeen
Idd neusdruppels helpen dan beter dan druppels, die druppels komen nooit bij de plek waar de pijn zit
Beterschap voor je meisje!
Groetjes Nathalie & Co
Fijn dat ze een goede nacht achter de rug heeft. Hopen dat het ergste nu voorbij is.
Wat die neusspray betreft, je hoeft niet die echte Otrivin te halen. Ze hebben diezelfde van Kruidvat eigen merk. Zit zelfde werkzame stof in en scheelt je eurootjes.
Groetekes, Sje
jep bij oorpijn altijd eerst neusspray en paracetamol
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
ochhh meisie geeft der een dikke knuffel en inderdaad wat de andere al zeiden neusspray…
Tries
ja hihihih sje ik heb die altijd van de kruidvat net zo goed .heb vandaag meteen neusspray gedaan .het is gelukkig minder als gisteren maar ga gewoon nog even door met druppels en neusspray .maar helemaal toppie is ze nog niet .maar het komt goed .
Op die neusspray staat dat je er maar 5 dagen mee door mag gaan ofzo en dat je dan contact op moet nemen met de huisarts. Maar onze huisarts zei, toen we er laatst zaten met de oudste met een dubbele oorontsteking, dat we er best tot 2 weken mee door mochten gaan.
Groetekes, Sje
oke bedankt voor de tip .ja ze zei tegen maar een week gebruiken hoor
het gaat goed meiden .nog een klein beetje verkouden .maar valt mee
lief dat julllie er naar vragen