Tanja heeft een

een nieuw bed een eenpersoon .het was een drama gisteren ze wilde niet slapen .ze heeft zich zo over de toeren gewerkt dat ze ook nog eens overgeven heeft .wel zielig hoor .het is voor haar toch een om schakeling ,tewijl ze bij me ouders ook in een eenpersoonbed legt .maar goed na lang bij der gebleven te zijn viel ze toch in slaap . en ze is gelukkig vanacht niet wakker geworden .hoop dat het vanavond beter gaat .hoe hebben jullie kinderen dit ervaren

groetjes marielle trotse mama van tanja

Stephan was nog geen “groot” bed gewend, maar we hadden er totaal geen problemen mee.
Hij bleef netjes liggen en ging er 's ochtends niet eens uit maar bleef gewoon in zijn bed spelen.
Dat had ik dus NOOIT verwacht hoor!!!
Zal wel een uitzondering zijn ofzo.
Ik dacht dat hij er wel 10x uit zou komen etc.

Heel veel succes vanavond. Ik denk dat het vast wel wat beter gaat langzamerhand.
De eerste keer heeft ze in ieder geval gehad nu.
Sterkte!

Groetjes, mamma van (jarige) Stephan

ja het zal op den duur wel beter gaan we wachten af, messchien gaat het vanavond al weer beter.je hoord van me

Jens vond het met bijna 2 jaar geen probleem op in een groot bed te slapen, wat mij errug meeviel. We hebben een bed met drie opstaande randen, waarvan we de open rand naar de muur hebben gezet zodat ie er niet uit kon vallen. Toen ie over de randen kon klimmen, kwma ie om de haverklap uit bed, hij wil immers nooit slapen. Toen hebben we hem heel lang aan een soort riempje (hij kon nog lekker alle kanten opdraaien hoor) vastgebonden aan de spijlen. Vanaf toen ie 3 werd, hebben we geprobeerd om daarmee te stoppen, maar meneer wilde niet slapen zonder riempje (hele scenes schopte ie dan). Sinds een week slaapt ie eindelijk zonder riempje (hij mocht dan nog even lezen en we zouden dan later het riempje vastmaken, maar kwamen gewoon niet en hij viel intussen in slaap) en komt ie ook niet meer uit bed. Volgende stap is dus het bed omdraaien, wanneer weet ik nog niet. Hij was een paar maanden terug bij mijn zus logeren en daar was ie uit bed (zacht op een 2e matras) gevallen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

en…? hoe is het gegaan?

maureen~~~~~~~~maureen

hoi
het gisteren beter gegaan ,ze wilde wel niet te bed .maar ik had gezegt dat andere kindjes ook in een grote bed slapen .en ik moest bij der blijven .wat ik dus niet deet ik heb haar kamerdeur open gelaten en het gang licht aan gelaten en ze heeft heerlijk geslapen tot half 8 dus de aanhouder wint .ik denk dat het elke dag een stukje beter gaat .want dat ze in der andere bedje lag verzinde ze ook altijd smoesjes om op te blijven hihihihihihihi

Nou, gelukkig maar dat het nu toch al (vrij snel) beter gaat!

Groetjes, mamma van Stephan

tanja heeft het er heel moelijk mee
dat ze nu een andere kamer heeft .ze werd van morgen wakker huilend snikkend zei ze tegen der zelf tanja heeft andere kamer mooie
k3 bed .en ze kwamen huilend naar me toe .
ik stond zelf ook even te slikken .ja dat het zo een inpekt op haar kon hebben dat had ik niet verwacht