Tanja gisteren echt jarig was

Alsnog van harte gefeliciteerd meissie!!! en een hele dikke kus voor je verjaardag

groetjes Kim, mama van

en

dankje wel kim .dat je er aan gedacht heb

groetjes marielle mama van
10-10-01

gefeliciteerd

groetjes ingrid

Alsnog van harte gefeliciteerd met je vierde verjaardag!
Weer een echte “ikkeben-kleuter” erbij!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

nog gefeliciteerd met je verjaardag meissie,hoop dat je een fijne dag heb gehad

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nog van harte gefeliciteerd met jullie meisie

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ah, gossiedikkie. Ik zit gisteren de hele dag mijn nek te breken over wie er nou de 10e jarig was. Ik wist dat het iemand van de fora was die ik bezocht en dat ik het niet wilde vergeten. Tanja dus. Balen dat ik nu een late felicitatie moet schrijven, maar wel gemeend: nog gefeliciteerd Tanja en veel plezier op de kleuterschool!

Lieve Tanja, ik was er effe een dagje niet. En dat nou toevallig op jouw verjaardag. Ik wens je hele vele jaren meiske en super veel plezier op school.

nu van mij ook nog een dikke proficiat met je verjaardag!!!

liefs jessica, &

dankje jullie wel allemaal voor de felicitaties .ze vindt het super leuk op school .maar het afscheid nemen is nog wel een beetje moeilijk .nog net niet huilen .maar ze moet gewoon nog wennen ,het is een hele om schakeling .maar het komt goed

groetjes marielle mama van
10-10-01