Tanja der uitspraken

mama ik snap er niks van ,en dan vraag ik waar snap je niks van. nou dat ik die boeken op moet ruimen ,en dan zeg ze weer snap er niks van. hihihihihih of ze zegt mama tanja moet plassen, als tanja plassen moet, moet tanja plassen. hihihihih ik vindt het wel grapig klinken.doen die van jullie dat nou ook ??

groetjes marielle mama van tanja

nee Evianne is er nog te klein voor. Ze heeft zo wel dr eigen komische dingetjes, maar kan me hierop wel al heerlijk verheugen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jaaaaa, wat leuk! Stephan heeft dat laatste precies zo momenteel.
Dan zegt hij: mamma? Weet je? Als ik een snoepje moet dan moet ik een snoepje…(en met nog meer dingen heeft hij dat).
Zal de leeftijd zijn, hahaha!

Groetjes, mamma van Stephan

Grappig hé die uitspraken van de kindertjes. Lisa heeft er nu een houtje van dat als iets doet wat niet mag, dan zegt ze snel; ik hou van jou, ik vind je lief.
Van binnen smelt ik dan gelijk, maar van buiten probeer ik toch wel streng te zijn.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hihi, die kinderlogica, daar snap Ik niets van!

Jens heeft meestal wel intelligente opmerkingen (ledikant = babykant), maar vandaag was ie raar aan het praten. We hadden het over dat oma veel speelgoedauto’s heeft en opeens zegt ie ‘ik wil later jij worden al ik groot ben’. Dus ik vraag ’ wil je mij worden, waarom?’. Hij wilde later dus mama worden omdat ie zo lief ben (aaah). Dus ik vraag verder: ‘wil je ook papa worden?’. ‘Nee’ zegt ie ‘die is niet lief want die is altijd aan het koken en afwassen’. Terwijl ik nota bene op dat moment de afwas aan het doen was. Snap er helemaal niets van!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Was net met Lisa op de kinderboerderij en daar was het nogal drassig. Dus Lisa zegt; mijn kaplaarzen zijn vies. Dus ik zeg tegen Lisa; geeft niet mijn schoenen zijn ook vies en mijn broek ook. Antwoord Lisa met; geen zorgen mamma, kan ik de was!
Hihi ik helemaal in een deuk, en dat is dan 2 jaar en 2 maanden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

LEUK!!!
Haha, lekker eigenwijs hè

ja leuk he jolanda
tanja ook vanavond ze ging naar bed,en dan moet ze altijd eerst naar de wc.maar ik moest ook dus ik sta te wibbelen,zegt tanja mama moet je ook plassen.niet in je broek plassen hoor,want dat is vies ben maar even weg gelopen .kinderen heerlijk he

groetjes marielle mama van tanja

haha, blijft leuk, wat een uitspraken allemaal. echt genieten.

groet, Mo

Ik neem me elke keer voor om de leuke uitspraken in een schriftje op te schrijven, maar dat vergeet ik het weer.

Lisa wilde vanmorgen mijn oma geen kusje geven, dus zei ze snel; ik ben een beetje verlegen. Hihi wat een boeffie is het toch!!!

Laatst was mijn zusje hier en alhoewel dr dochtertje Iris al zindelijk is, plaste ze hier in de broek. Mijn zusje mopperend met dr naar de wc. Nu waren ze gisteren weer hier en jawel hoor Iris gaf aan naar de wc te moeten, maaaaaar zei ze mamma mag niet mee. Nou zegt mijn zusje, heb je weer in je broek geplast ? Neeeeeeeee zegt ze en wil weg lopen naar de wc. Zagen we meteen een natte plek op de rokje natuurlijk. O neeeeeee he zegt mijn zusje en toen die kleine Iris weer (3 jaar) niet god geloeiende zeggen mamma hahaha dat had mijn zusje dus blijkbaar de vorige keer gezegd en dat vond ze dus maar niks. Nou we lagen hier in een deuk. Dus ik riep heel hard oke geen god geloeiend, maar potverdikke en toen lag zij helemaal in een deuk. Hahahaha was heel gezellig dus.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hahaahhahahaahahahaa
Gaaaaaaf!
Ik zie het al helemaal voor me hoor.
Wel leuk dat jullie er daardoor uiteindelijk allemaal om moesten lachen!

En die opmerking van Lisa vind ik trouwens ook heel slim bedacht (ben een beetje verlegen)