Tanja der lievelings knuffel

kwijt was .en we hem nu op marktplaats weer gevonden .hij betekent veel voor haar ,ze heeft hem gehad van papa bij de geboorte .en ze was hem kwijt geraak bij opa en oma op de camping .alleen moest ik er een bod op doen .er waren al vele mensen voor me geweest nou komtie op 12 euro ,de dikke beer van happy horse is dat duur ,nee he .ik weet dat het merk duur is.maar ze wil hem graag terug .

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 12 May 2005 11:15:37

Gaaf dat je hem weer terug gevonden hebt joh. Maar je hebt er dus wel op moeten bieden begrijp ik ??? en weet je al of je bod geaccepteerd is dan ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

nee ik heb nog niks gehoord .moet even afwachten ik heb die gene ook nog een mailtje gestuurd ,dus ja afwachten maar

Kijk anders een op www.knuffelkwijt.nl Misschien kan je de knuffel wel bij het forum vinden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heel lief van je jolanda maar had ik ook al gekeken maar die hebben ze niet.ik heb overal gezocht .

Ik was toevallig ook op zoek naar een knuffel voor Evianne die ze dadelijk als cadeautje krijgt van dr broertje of zusje. Het kindje van Daan zijn zus heeft een grote liggende ijsbeer waar ze helemaal verkikkerd op is. Ze kan er zo heerlijk op liggen. We lezen ook steeds het boekje van de ijsbeer en dit sluit er natuurlijk super op aan. Maar ja hoe kom ik aan dat beest. Hun hebben hem zo`n 2 jaar geleden bij ikea gekocht. Nu zat ik wat te kijken op marktplaats en nu kwam ik een advertentie tegen van iemand die ook een knuffel kwijt is en die Evianne volgens mij heeft en niet naar omkijkt. Ze slaapt nu, maar ik zal strakkies eens effe op dr kamertje kijken. Zou het wel leuk vinden om er een ander kindje weer blij mee te maken ( tja als ze er toch niet naar omkijkt )

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 12 May 2005 12:58:13

Jammer dat ze 'm daar niet hadden.
Suc6 met verder zoeken/bieden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Astrid, dat heb ik ook eens gedaan joh! Was super, die mensen waren helemaal happy de peppie zeg maar
Ik zou zelf ook heel blij zijn hoor, als Steef zijn knuffel kwijt zou zijn en iemand anders wil hem ter overname aanbieden!

Marielle, succes!!!
Ik hoop dat je hem kan overnemen van die mensen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

yes yes ik heb de beer.moet hem op halen of ze stuurd het op .ja ja de aanhouder wint ahahahahahhahahha

Geweldig!!!
Gefeliciteerd.
Weet Tanja het al?

Ik ben zo blij dat Lisa geen lievelingsknuffelbeest heeft. Cassie daarintegen heeft nu al 2 lievelingsbeesten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04). www.mammavanlisaencas.web-log.nl

Hey, goed zeg!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

ja tanja weet het wel ,we gaan hem zo gauw mogelijk halen .wanneer die vrouw thuis is

Ben benieuwd hoe ze gaat reageren als ze dr knuffel weer ziet. Weet je nu al wanneer je hem gaat halen ?