Tandjes


#1

hallo, mijn kleine man is negen weken oud maar hij is zo snel met alles de eerste dag zette hij zich al af om kijk in de rondte hij kon ook al gelijk als ie op zn buik lag zn hoofdje langer dan een halve minuut omhoog houden. maar we zagen ook al gelijk witte stipjes op zn kaken.

hallo, mijn kleine man is negen weken oud maar hij is zo snel met alles de eerste dag zette hij zich al af om kijk in de rondte hij kon ook al gelijk als ie op zn buik lag zn hoofdje langer dan een halve minuut omhoog houden. oiok wilde hij vanaf dag twee al kruipen hij kan al aardig goed staan als je hem vasthoud ook al mag dat allemaal nog niet hij wil het echt zo graag dat hij begint te huilen als hij wil staan of zitten en als het niet lukt gaat hij nog harder huilen ook hier weet ik geen raad mee. maar ik zag vanaf de eerst dag al dat hij witte stipjes op zijn kaken heeft ik heb gevraagd aan de kinderarts wat het kon zijn maar die wilde van me af geloof ik dus begon ze allemaal rare dingen te vertellen en ook kon ze eigenlijk geen antwoord hierop geven ze stuurdeme door naar de huisarts en ook daar had ik niks aan want hij zegt dat het wel zn tandjes kunnen zijn maar dat dat helemaal niet kan. weet iemand misschien of het wel zijn tandjes al zijn want hij huilt tegenwoordig ook zo veel en ik heb geen idee wat het is kan iemand mij helpen???

 

alvast bedankt stephanie


#2

Hoi Stephnie,

Als jouw kindje zich zo overstrekt dan vraag ik me af of hij niet aan het KISS sydroom lijdt. Kijk even op http://www.kiss-kinderen.nl/ en lees of je er veel van herkent. Eén ding is zeker: als moeder WEET je als er iets met je kindje is dus ga vooral je gevoel achterna.

Veel liefs en succes van Roelinda


#3

hallo

jee ik lees je verhaal en herken mijn kleine zoon van 3 maand er in terug heb je reactie gehad wat het is zou je het mijn kunnen vertellen ik zit namelijk in de zelfde ronde de kinderarts heeft mijn niet gehoord en alleen maar geluisterd naar probleem  bortsvoeding  ik heb na 5 weken moeten  stoppen om ze dachten dat de witte puntjes spreeuw was  en hier baal ik nog steeds van  ik ben zelf nog niet klaar ermee dat ik moest stoppen om het niet lukte maar  nu ik je verhaal lees denk ik weer terug aan toen  mijn gedachten gaan weer  als het maar dat was als ik maar niet omwerdt gepraat tot stoppen met borstvoeding  mijn kleine had toen ook veel last van  gulzerig drinken  nu is hij net zo erg alleen bij mij maar bij mijn partner niet  ik baal hier van ik kan niet met mijn partner er over hebben of het eerste is wat ik hoor hij doet het prima  maar hij maakt een maal perdag de fles mee  en verder niet het is fout van de mensen uit ziekenhuis om de man tebetrekken bij de bij voeding dat moet een moeder doen nu slaapt mijn zoontje veel maar kwijlt als gekken van af de geboorte weet u wat het kan zijn de stippen zijn ook nog steeds niet weg 

 

groetjes monique moeder  sylvano


#4

hoi stephanie

die witte puntjes in zijn mond kunnen ook talgkliertjes zijn mijn kleine had dit ook maar met 5 maanden had hij ook al zijn eerste tandje dus ik zou het goed in de gaten houden en alvast gamodent druppels in huis halen dat verzacht de pijn bij je kleintje hoop dat je wat aan deze tip hebt