Tandjes

Hallo allemaal,

Mijn oppaskindje van net 12 weken krijgt (nu al!) tandjes… Arme ding, heeft gisteren haast niets gedronken van de flesjes en heeft zijn mama de hele nacht wakker gehouden. Alle tekenen zijn er, kwijlen, bijten op de speen van de fles, spuit(!)luiers… Vind het wel super vroeg maar jah, niks aan te doen hè?

Nu mijn vraag… Zou je bij zo’n kleintje ook van die creme kunnen gebruiken wat je op het tandvlees smeert? Of is dat nog te vroeg… Ga vanmiddag met de ukkies even wandelen, dus dan loop ik gelijk door de etos.

Groetjes!

Je bent natuurlijk al lang bij de winkel geweest,
maar toch:
Hier hielp Chamodent heel goed.

http://www.purelijfkracht.nl/chamodent_druppels

M.

Weet je het wel zeker? Muriel had laats ook een paar dagen dat ze wat anders was als normaal en heel veel kwijlde en alles in de mond stopte maar na een paar dagen weer over. En volgens mij hebben ze ook een sprongetje bij 12 weken.

Heyhey,

Ben inderdaad diezelfde middag naar de Etos gegaan, heb Chamodent gehaald. Plantaardig, en je kan het gewoon op een lepeltje doen en naar binnen gieten. Het werkte gelijk, meneertje heeft de hele middag lekker liggen slapen. Was ook wel nodig, hij had al een nacht heel slecht geslapen. Toch nog bedankt voor de reacties!