Wie weet dit en heeft tips.
Onze zoon is al een paar dagen erg jengelig.
Ook slaapt hij ineens niet meer door en huilt hij niet maar krijst hij echt.
Hij heeft last van rode billetjes en rode wangetjes.
Wie weet wat dit is.
Wie weet dit en heeft tips.
Onze zoon is al een paar dagen erg jengelig.
Ook slaapt hij ineens niet meer door en huilt hij niet maar krijst hij echt.
Hij heeft last van rode billetjes en rode wangetjes.
Wie weet wat dit is.
Zouden tandjes kunnen zijn, voel je ook bultjes en scherpe stukjes op zijn tandvlees? Het is vroeg, maar het zou natuurlijk kunnen!!
Groet Vanessa

Het hoeft niet zo te zijn dat je al iets aan het tandvlees voelt. Tanden groeien met scheuten dus het kan nog wel een half jaar duren voordat het eerste tandje doorkomt. Onze oudste begon met 3 maanden al met tandjes en de eerste kwam bij 9 maanden door.
Verder kan het makkelijk dat-ie met een sprong bezig is.
Groetekes, Sje
Hoi hoi,
die van ons zijn ongeveer van dezelfde leeftijd en die van mij heeft afgelopen zaterdag d’r eerste tandje gekregen (nou ja, gekregen, ze heeft er veel moeite voor gedaan hihi) en maandag zat de 2e er al! Het kan dus heel lang duren, maar het kan ook heel snel gaan! Zelfde symptomen en ook nog dunne broeken… Ik gebruik Dentinox om de pijn wat te verzachten… hoop voor je dat ze snel door zijn!!
Grtz Von
dankje, voor jullie reacties
Hoop voor hem dat de tandjes snel doorkomen.
Vind het voor hem zo vervelend.
Hai,
Ik ben de moeder van Luc. Hij is nu 5 maanden en 2 weken. Luc heeft er op dit moment weer last van. Met 3,5 maand had hij ook rode wangetjes billetjes. Hele dag zeurderig terwijl hij normaal vrolijk was. Hij heeft toen met 3,5 maand 2 voortandjes gekregen. En nu beginnen de hoektanden al. Dus het is inderdaad afwachten. Luc slaapt nu ook s’nachts onrustig sinds vorige week.
Wordt er niet blij van. Het is afwachten.
Succes.