Tandjes?

hallo,

loek heeft de laatste dagen ergens last van ik denk tandjes, maar hij is nu 10 maanden en heeft er nog geen, dus ik weet niet wat ik meot zien voelen.
hij had het weekend wat koorts en gister ern vandaag wat dunnere stink luiers…
hij huilt normaal nooit echt niet, maar sinds van de week snachts allemaal huilen huilen hysterisch gewoon…
als ik in zijn mondje kijk weet ik niet wat ik precies moet zien hoor…
wie kan mij helpen uitleggen wat ik precies moet zien?

Meestal zie een een dikke bult en een weerschijning. Eigenlijk klinkt het heel raar maar als je het ziet weet je wat ik bedoel.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Inderdaad, een verdikking en een witte waas door het tandvlees als het tandje bijna op doorbreken staat. Dentinox helpt goed tegen de pijn (kan je bij de drogist kopen). Dit verdooft de zere plek. Chamodent (van VSM) kan je ook gebruiken om de pijn te verlichten. Wij hebben alleen ervaring met dentinox en dat werkt hier heel goed, chamodent zou ik niet weten.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Chamodent werkt op zich ook goed alleen gek genoeg was het hier even rustig en waren we even gestopt en ineens had ze dus binnen 2 weken 2 tanden zonder last. Oh ja we hebben 2 keer omdat ze echt veel last had en pijn een pcm gegeven voor het slapen gaan.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ja, die hoort er natuurlijk ook bij. De pcm. Vind het ook typisch, bij z’n ondertanden gilde 'ie het uit van de pijn en nu gaat het (naar het schijnt) pijnloos. Terwijl hij nu wel vijf bobbels in z’n kaak heeft, niet normaal.

Groetjes!

Hier net andersom de onderste 2 geen last maar de bovenste 4 wel maar 4 tegelijk is ook nogal wat

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

bij ons werkte chamodent heel goed! werd er lekker rustig van…

Lilypie 1st Birthday Ticker

bedankt voor jullie reacties… het lijkt nu minder te worden. maar ik zie nog geen tandje ik voel wel iets… maar niks scherps… ik weet niet of het wel of geen tandjes zijn… echt vervelend… hoe lang kan zoiets duren?

Doorkomen gaat in fases. Paar dagen last, dan weer een tijdje niet, enz. Is niet echt te zeggen hoe lang het duurt. Als je al een witte waas ziet en niet meer alleen een bobbel, is het in ieder geval ver gevorderd en is 'ie hopelijk snel door.

Groetjes!