Tandjes

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en zit met het volgende.
Mijn Dochter (geboren op 24-05-2008) heeft haar 1ste 2! tandjes erdoor , met het doorbreken van de tandjes heeft ze niet echt last gehad op veel kwijlen en sabbelen na ze heeft de tandjes binnen 4 dagen na elkaar erdoor gekregen maar nu is ze hangerig, jengelig erg rode wangetjes en hele tijd erg moe . ik heb al gevoeld en er komt verder tot nu toe geen tandjes meer door. heeft iemand hier ervaring mee? ik heb al een bijtring gekocht voor haar maar hier taalt ze verder niet na voel me zo hulpeloos zooo

Groetjes Marieke, mama van Rory

Marieke

Ik kan je alleen maar het advies geven dat als je twijfelt of als het niet goed voel, naar de huisarts te gaan. Misschien is het wel een virusinfectie. Kan van alles zijn.

Sterkte in ieder geval

Week 21,5 t/m week 26,5 begint een periode van een sprongetje! Zie het oei-ik-groei-boek.

Wanneer maken ze nou verplicht leesvoer van dat boek?!

Groetekes, Sje

quote:
Week 21,5 t/m week 26,5 begint een periode van een sprongetje! Zie het oei-ik-groei-boek.

Wanneer maken ze nou verplicht leesvoer van dat boek?!

Groetekes, Sje

Nou ten eerste ken ik dit boek niet! dus hoe moet ik dan van het bestaan ervan af weten?! maar ga het boek morgen maar eens even opzoeken in de boekhandel, zo te lezen schijnt het een goed boek vol met tip’s en weetjes te zijn en dat is natuurlijk nooit verkeerd.

Marieke

Dat “wanneer maken ze dat boek verplicht leesvoer” was ook meer een vraag in de lucht eigenlijk. Onder het motto, de cb-arts die hem opvangt mag hem hebben!

Het zou zoveel schelen als alle kersverse ouders op dat sprongetjesschema gewezen zouden worden. Het gebeurt meerdere keren per week dat onzekere ouders topics openen over kindjes die plotseling minder lekker in hun vel lijken te zitten en vrijwel altijd betreft het gewoon een sprongetje. Zou zoveel onzekerheid en onrust bij die ouders schelen.

Dus vandaar eigenlijk die verplicht-leesvoer-vraag.

Groetekes, Sje