Tandjes

Mijn zoontje van bijna 6 mnd heeft al 1 1/2 maand last van zijn mondje; veel bijten (bij bv ook op mij, auw!), er is echter nog helemaal niks te zien. De afgelopen 2 dagen waren een dramá; hij heeft echt pijn en is nauwelijks te troosten. Spuitluiers en luieruitslag. Is het normaal dat het zo lang duurt?

ja hoor kan soms een tijdje duren zijn toch tekenen dat er wat begint te komen eerdaags

Kan nog wel maanden duren voordat het eerste tandje echt doorkomt.

Onze oudste begon al met 4 maanden met tobben en uiteindelijk had ze haar eerste tandje toen ze 9 maanden had.

Maar om je gerust te stellen, die dingen groeien in scheuten, dus paar dagen last, dan weer poos niet, weer paar dagen last, weer poos niet, etc.

Groetekes, Sje

Jordy had ook al vanaf 6 maanden last van de symptomen die jij beschrijft…Toch kreeg hij zijn eerste tandje pas met negen maanden meteen gevolgd door de tweede!
Ik wist dat hij tandjes kreeg omdat zijn tandvlees enorm opgezwollen was door de druk.
Hij huilde veel had koorts en spuitluiers was ook heel hangerig.
En inmiddels word hij bijna een jaar ( volgende maand ) En heeft hij er nog steeds maar twee…
Ik denk dat het gewoon bij ieder kind anders is…
Het hoeft niet per se te betekenden dat het op tandjes duidt maar het zou eventueel wel zomaar eens kunnen…

Groetjes joyce

joyce

mij werd geadviseerd om damian chamodent druppels van vsm te geven…dit hielp wel.

ja heb het hier ook voor de kids gebruikt chamodent werkt echt perfect

Chamodent werkt inderdaad prima!

M.

quote:
Chamodent werkt inderdaad prima!

M.

Bij mijn zoontje werkt chamodent dus helemaal niet helaas, Dat andere met Lidocaine wel, maar dat probeer ik te beperken. Fijn om te horen dat het normaal is, balen om te horen dat deze ellende dus nog maanden kan duren… boehoe

Hoi hoi,

Hier hetzelfde met onze kleine meid. Heeft al weken op en af, last van haar mondje Veel speegsel, op alles bijten,luier uitslag, rode bobbeltjes op haar tandvlees en hele rode wangen Haar temperatuur wisseld ook heel erg, maar komt niet boven de 38 uit, dus zal wel goed zijn Het is even weg geweest, maar sinds afgelopen week begint het weer van voren af aan Benieuwd wanneer ze uiteindelijk gaan komen(de tandjes). o ja, ik gebruik af en toe Dentinox. Werkt bij Quinty heel goed en ze vindt het nog lekker ook (maar ik geef het alleen maar als ze erg veel last van heeft)