Tandjes

Wie heeft er ooit is het zelfde meegemaakt als ik ? Mijn dochter kreeg in een keer vier tanden. Mijn dochter krijgt nu elke keer vier tanden in een keer, vier kiezen en vier gewone tanden en zo gaat het nu elke keer. Wie maakt dit ook mee en heeft tips om haar niet teveel pijn te laten lijden.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Gewijzigd door - Asje op 30 Jun 2008 12:32:55

Dentinox hielp hier heel goed. En als ze dat al mag, ijsjes om te koelen.

Even nog een verzoekje aan jou, kun je misschien je zinnen schrijven met punten ? Je schijft alles in een keer, zonder onderbreking van punten en komma`s ed. Dat is bijzonder lastig lezen !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dentitox is toch dat spul wat je op de kaakjes moet smeren waar de tanden en kiezen doorkomen? Ik vind dat echt geen doen, ik mag er gewoon niet bij van Joep. ZIjn er ook druppels oid? Ik gebruik nu druppels van VSM maar heb niet echt het idee dat het helpt.

ik gebruik ook dentiox maar dan druppels, ik doe 5 druppels op een wattenstaafje en smeer dat op het plekje waar kiesje door moet komen.
Werkt perfect hoor!!
misschien dat je het zo wel kan doen bij je dochter.

Je hebt ook chamodent druppels van vsm maar ik vondt deze niet helpen!

groetjes Gytha

beste mensen

dentnox help niet ik heb dat al vaker geprobeerd maar het helpt gewoon niet ,
is het misschien zo dat ze in een keer te veel tanden krijgt .
ik hoor dat de meeste kindjes meestal er maar twee krijgen per keer en de mijne krijgt er vier per keer .
en ijsjes water ijs pakt ze niet maar softijs vind ze wel lekker dat krijgt ze dus ook vaak.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Hoi hoi

Hier ook altijd meerdere tanden/kiezen in een keer! Hier hielp dentinox ook beter dan chamodent, en vooral in combinatie met een zetpil! Soms, als 't op een toppunt was, dan gaf ik 'm zelfs om de drie uur een zetpil (max. 3x, dus niet de hele dag door). Dat verzachtte de pijn prima.

Mama van Jens 27-12-2006