op welke leeftijd kregen jullie babys die?
djanira kreegmet 5 maanden dr eerste tandje en met 6 maanden de tweede, ze heeft er nu nog steeds twee, ze is morgen 7 maanden
yvonne,melani en djanira
op welke leeftijd kregen jullie babys die?
djanira kreegmet 5 maanden dr eerste tandje en met 6 maanden de tweede, ze heeft er nu nog steeds twee, ze is morgen 7 maanden
yvonne,melani en djanira
Hoi Djanira.
Nou over die tanden is hier al veel geschreven de laatste tijd.Iris kreeg haar eerste 2 ondertandjes toen ze ruim 7 maanden was.Maar toen ging het ineens heel snel want toen ze negen maanden was had ze ook al 4 boventanden.Ze is nu bijna 10 maanden en ik kan het tweede paar ondertanden al zien aankomen.Hoi hoi weer een paar slapeloze nachten Hahaha!!!
Trouwens ik zag gisteren op www.kruidvat.nl een schema staan over het doorkomen van de tanden.Is misschien wel handig.
Groetjes Eljada.
is leuk hoor zon schema, maar het klopt voor geen meter ieder kind is weer anders
melani kreeg met 7 maanden dr tandjes onder en vlak erna de tandjes boven, vervolgens kreeg ze pas weer tandjes erbij toen ze al 16 maanden was… ze liep verschrikkelijk lang met 4 tandjes rond.
djanira kreeg dr eerste ondertandje met 5 maanden, de 2e met 6 maanden en nu komt het tandje ernaast door zie ik! dus niet die boventanden
en ik ken een meisje die mt 14 maanden pas dr eerste tandjes kreeg
en een ander meisje die met 3 maanden dr eerste tandjes kreeg…
het verschilt enorm per kind
groetjes
yvonne,melani en djanira