Tandjes of door Friso Comfort?

Al een paar keer heeft Anna andere ontlasting. Het is nu veel geeler en ruikt erg zuur. Ook zitten er soort van groene sliertjes in de ontlasting. Het is ook wat dunner.

Kan dit komen doordat we over zijn gegaan op Friso Comfort? Of zijn het de tandjes, ik kan daarvan nog niets zien omdat ze elke keer haar tongetje uitsteekt als ik erna wil kijken. Ze is wel wat anders dan anders en heeft dit weekend koorts gehad.

Vooral die groene sliertjes vind ik raar. Dit heeft ze nog nooit gehad. Het lijken net kleine, dunne draadjes. Zijn zeker geen wormpjes of wat dan ook.

Anna is nu ruim 6,5 maand.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

wil je neit bang maken hoor maar zou dit even bij de huisarts voor leggen.
Kan een darminfectie zijn.
Lieke kreeg geen andere ontlasting van friso comfort alleen dunner maar dat was ook de bedoeling.

zou het zekere voor onzekere nemen.

groetjes Gytha

Moet donderdag toch even naar de dokter voor mijn oren, kan ik het gelijk even vragen. Maar ik dacht dat jullie misschien hier ook ervaring in hadden!

Voor de rest is ze gelukkig wel vrolijk en op schik.

Nou, ik kan mededelen dat haar tandjes doorkomen!! Ik zag gisteren twee witte puntjes op haar onderkaakje! Nu maar hopen dat de rare ontlasting daar ook van komt. Zou trouwens heel goed kunnen, op het internet kwam ik ook een aantal gevallen tegen die hetzelfde ‘probleem’ hadden, hier kwamen ook de tandjes door, dus wij wachten maar even af!

Nou hopelijk zijn het haar tandjes dan.
Op naar het eerste tandje

groetjes Gytha

Ik ben vanmorgen even naar de dokter geweest en die zei dat het heel goed van de tandjes zou kunnen komen. Gelukkig maar! Hopelijk duurt het geen weken, dat zou niet prettig zijn, voor haar niet en voor ons ook niet!