Tandjes krijgen

Wie heeft voor mij de goude tip voor het doorkomen van tandjes? Maaike heeft nu alleen drie ondertandjes en heeft veel last van haar mondje. De bovenste tandjes staan op springen maar willen maar niet door komen. We hebben alles al geprobeerd maar niets helpt. Mevrouw lijdt niet in stilte.

Groetjes Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

Als er een gouden tip is, zou ik hem graag willen weten.
Ruben zijn eerste en misschien tweede tandje komt nu door, zo te voelen.
Maar hij lijd tot nu toe in stilte.

Wat hij wel heel fijn vind als ik met een vinger over zijn gehemelte wrijf, maar ja dat kun je natuurlijk niet de hele dag doen

Dus ik lees met je mee.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

nee sorry ook geen gouden tip.
diantha heeft sinds 3 weken haar eerste tandjes en volgens mij heeft ze alweer last van de volgende.
alleen de bekende tips: chamodent, koude bijtring, op korstje kouwen, met je vinger erover wrijven enz.

sterkte ermee, ook ruben

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Zelf ben ik niet zo te spreken over Chamodent, had het idee dat het niets hielp. Ik gebruik nu Dentinox wat je op het tandvlees moet smeren en dat werkt iets beter. Meiden jullie ook veel succes met de tanden van de kleintje

Groetjes Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

Ook geen echt gouden tip hier.
Cas heeft ook zo’n last van het krijgen van tanden en kiezen.
Wij smeren er ook Dentinox op en dat werkt redelijk.
Verder is het denk ik gewoon een kwestie van afzien.

Sterkte!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Ja hoor, de eerste tandjes van Jessin lijken meteen met 4 tegelijk te komen. Pfff niet zo handig. 2 Boven en 2 beneden. Hier krijgt ie heeeeeel veel soepstengels( ook koekjes van de bambix ) om lekker op te bijten en ook dentinox. Fijn is anders, maar het gaat redelijk allemaal.
Succes allemaal !