Tandjes Krijgen.. Help!

Hallo allemaal… Ik heb een vraag… Noa is bezig met tandjes krijgen, ze heeft er nu 2 onder en 1 boven… Dat was al verschrikkelijk!!
Maar op het cb zeiden ze, dat zodra de eerste door zijn, dat het dan steeds beter gaat…
Maar nog doet ze niks anders dan zeveren, op der handjes bijten en jengelen…
Ze is er ook ontzettend moe van elke keer en heeft heel vaak beetje verhoging…
Soms schrikt ze 's nachts wakker en begint ze met zo’n paniekerig huiltje te huilen…
Ik heb al van alles geprobeerd, koude bijtring, druppeltjes voor der tandvlees, op mijn pink laten bijten (maar nu ze 3 tandjes heeft is dat geen succes meer…)

Ik vind het echt zo zielig om haar met zo’n pijn te zien, heeft iemand anders nog een idee misschien? Zou heel fijn zijn!!

Nicole & Noa

Hier weet ik altijd precies wanneer er weer tandjes doorkomen. Ze zeveren, kwijlen, huilen om niks. En hebben enorme poepbroeken.
Cb kan wel zeggen dat het minder word als er steeds meer tandjes komen maar ik heb het hier nog nooit meegemaakt.

Hier vinden ze de bijtring erg lekker. helaas geen andere tips

liefs van Diana

Ja inderdaad, Noa zit dan ook elke keer tot der rug toe onder de poep…
Ik vind het echt zo zielig en voel me af en toe zo machteloos, er is niks ergers dan je kind zo’n pijn te zien lijden…
Maja hoop dat het snel over gaat, ze heeft nu weer 5 bobbels in der mond, waar allemaal tandjes door gaan komen…

Nicole & Noa

bij de apotheek hebben ze een gel die je erop kunt masseren!
ik heb hem ook (uit engeland) duus kan je nog ff niet v ertellen hoe hij heet maar hij werkt super!
ik heb die dentinox en vsm ook geprobeerd maar dat werkte niet.
miss heb je er iets aan.

groetjes debbie

Heb helaas geen tips voor je, maar hoop voor je dat het snel weer over gaat. Wij mogen dan onze handen dicht knijpen. Anouk is bezig met haar eerste tandje, maar tot nu toe weinig problemen. 2 dagen een beetje jengelig, maar verder eigenlijk niet. Nu maar duimen dat dit zo doorgaat. Jij veel succes he.

Grt, Sabine

ALs ze erg veel last heeft , en er komen meerdere tandjes tegelijk, dan kun je haar toch in de nacht een zetpil geven 120 mg. Dat deed ik wel bij die van ons.
En bijten op dingen geeft juist wrijfing/warmte, en dat is juist vervelend, en een bijtring is maar echt heel even lekker koud.

Dentinox hielp bij ons wel, maar lees even gebruiksaanwijzing.

Het gaat nu gelukkig wat beter… Ze heeft er 3 tegelijk gekregen, dus ze heeft nu 6 tandjes… Ziet er echt grappig uit!!
Als er weer 1 doorkomt is ze beetje hangerig en jengelen, maar verder gaat het gelukkig wel… De armen van mama doen meer, dan al die zalfjes en bijtringen heb ik in de gaten Maar dank je wel allemaal…

Nicole & Noa

Gewijzigd door - mama_nikki op 24 Aug 2007 16:20:28

bij destiny helpt dentinox ook heel erg goed,
bijtring die ik in de koelkast leg vind ze nix aan en doet er ook nix mee,
ze is nu bezig met haar eerste tandje onderin,
voel wel een scherp puntje aan komen,
maar hij is er nog niet doorheen, kan niet wachten hoor

gr Janine & Destiny

Hoe vroeg kunnen kids eigenlijk tanden krijgen.
Onze dochter is erg aan het kwijlen, hangerig en heeft sinds 4 dagen wat verhoging. 37,6-37.8 dat varieert.
Is het mogelijk dat zij al tanden krijgt nu zij 15 weken is???