Tandjes! auw

ja en toen kwamen er tandjes!!! er is er een bijna door, maar alessandro heeft er wel zo veel last van. ik wist niet dat een kind daar zoveel last van kan hebben. fabiano is er zo doorheen gevlogen, maar bij alessandro…pfff. ik gebruik chamodent, dentinox en hij krijgt ook nog paracetamol. hij slaapt er niet van hij wil op alles bijten wat hij kan vinden, hij drinkt zijn fles onrustig. en nog een probleem hij duimt en dat doet ook zeer!! ik word daar zo onrustig van want ik wet verder niet hoe ik het hem aangenamer kan maken. heeft iemand tips?

groetjes maureen

Ehm…alle opties die ik wist heb je zelf al opgenoemd.
Helaas kan ik je dus niet helpen.
Misschien één van de anderen hier?

Succes!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Ben bang dat het even duurt.
Je kan denk ik niet veel meer doen.
Sterkte!

Groetjes Mim

ik heb hetzelfde probleem met Ryan.
Zijn derde tandje komt door en hij heeft dit keer heel erg last ervan.
Ik geef hem maar een bijtring, zodat hij daarop hard kan bijten.
Ik heb helaas geen gouden tip voor je behalve dan afwachten.
rechts bovenin komt er ook al een bolling bij Ryan dus ik denk dat hij nog wel even zoet is.
(enne ik ook…)

nou in ieder geval bedankt hoor. ik dacht al dat ik alles geprobeerd had, maar misschien vind ik het wel net zo fijn om te horen dat jullie ook dat probleem kennen. ik moest denk ik even die bevestiging hebben. want ik ben soms ook nog wel eens onzeker hoor. verdorie mijn kind huilt en ik (zijn moeder ) krijg hem geeneens stil dat voelt soms niet altijd even fijn

groetjes maureen

Heb je al een bijtring geprobeerd die je in de vriezer kan leggen? Ijs kan namelijk ook de pijn verzachten.
Suc6 ermee.

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 12 Feb 2004 11:45:30

idd ijs ik had van die kleine ijsjes voor ons is dat 1 hap maar voor hun wat meer

en dat hielp bij kaitlyn wel aardig

nee een bijtrijng die je in de vriezer kan leggen? heb ik nog nooit gezien. ik leg ze altijd in de koelkast maarja … als die bijtring een paar tellen uit de koelkast is dan is die bijtring alweer warm. of kun je die zelfde bijtring ook in de vriezer leggen, of zijn dat weer speciale? maar in ieder geval bedankt.

Hoi Maureen,

Ik had zo’n bijtring voor Stephan ook destijds.
Je kan hem gewoon bij de drogist kopen.
Ik had hem van het merk Difrax.
De bijtring zelf is flexibel en gevuld met een soort gel-achtig water (zo voelt het tenminste).
En die kan je dus inderdaad in de vriezer leggen.
Doordat het zo koud is verdoofd het een beetje.
Uiteraard zit er trouwens een deel aan de bijtring dat van plastic is hoor! (anders zou je kindje bevroren handjes krijgen)

Heel veel succes!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

oke thanks

Die heb ik ook Bianca,
Werkt hartstikke goed.

Liefs Kristel

joyce wordt met3 weekjes 1 jaar en er komt sinds gister pas een heel klein puntje tandje duzz zei heeft ook al heel lang hier last van en ook ik helaas alles al geprobeer en kan je duzz ook niet helpen ik heb zelf de tips ook nodig
groetjes ciska

nou ik ben sinds vandaag maar aan de chamodent tabletjes begonnen bij hem. die scijnen weer beter te werken als de druppels? nou ja we proberen het maar weer. ik moet jullie wel vertellen dat er nu twee tandjes voor een klein gedeelte door zijn en dat hij gisteren zijn eerste dag zonder paracetamol heeft door gebracht. pfff. wat een ellende voor ze. het is maar goed dat ze er later niks meer van weten