Tandje?

Sinds een paar dagen slaapt mijn dochtertje Sara (9 maanden) erg onrustig. Is veel wakker en moet soms ook huilen. Nu had ze van het weekend een dag verhoging (38.3) en is nu verkouden. Ik vraag me ook af of het tandjes zouden kunnen zijn aangezien ze nog niks heeft. Heeft verminderde eetlust, zit de hele dag op haar vuistje te bijten en is soms een beetje geirriteerd. Zie nog niet dat haar tandvlees rood of dik is maar weet niet of dit altijd zo zou moeten zijn. Hadden jullie kindjes ook verminderde eetlust bij het krijgen van tandjes of zou het toch iets anders kunnen zijn, last van oortjes?

Groetjes Mama van Sara

De voortekenen van tandjes zijn meestal hele rode wangen en kwijlen. Pas bij kiesjes soms wat koorts…
Houd het even goed in de gaten, want het zou heel goed iets anders kunnen zijn. Koorts bij een gewoon tandje klinkt mij wat heftig.

Groetjes, Sandra

Hallo,

De kleine meid had vannacht weer een onrustige nacht met af en toe huilen.
Vanochtened hoesten dus toch voor mijn eigen gemoedsrust even naar de dokter en zowel haar oren, keel en longetjes zijn gelukkig schoon. Ze heeft maar 1 dag een beetje koorts gehad maar dat was dus een voorbode van haar verkoudheid. Ook wij zijn weer eens aangestoken. Toch kan ze door die verkoudheid moeite hebben met slapen en eten. Tandjes zijn ook niet uitgesloten dus afwachten maar en lekker veel knuffelen. Overdag slaapt ze goed en is vrolijk. Ook zit er weer een sprongetje aan te komen dus daar heeft ze volgens mij ook een beetje last van. Ze kruipt nu op haar buik naar achter en als ze iets niet kan pakken dan schreeuwt ze alles bij elkaar.

Gr. mama van Sara

hier zijn we ook in de weer of er meschien een tandje door komt
delano is ook al een paar dagen erg onrustig en kwijlt heel erg ,knabbelt op de vuistjes hihihihih
maar goed is ook erg verkouden dus meschien ligt het daar wel aan we zien het wel al er een tandje door komt

anouk nelissen