Mijn dochtertje Sara (3,5 maand) drinkt vanaf zaterdagmiddag niet zo goed. Na gemiddeld zo´n 100 cc gedronken te hebben stopt ze ermee. Na het laten van een boertje en even spelen proberen we het weer maar gaat dan heftig met haar hoofd schudden van links en rechts met huilen erbij. Ze geeft echt aan dat ze genoeg gehad heeft. Ze is heel vrolijk en lijkt tevreden maar stopt wel alles in haar mond wat ze te pakken krijgt. Al vanaf dat ze 6 weken was kwijlt ze heel veel en het lijkt wel of het steeds erger wordt. Haar lichaamstemp. is iets verhoogd naar 37,3 terwijl ze normaal gesproken zo rond de 36,8 zit. Ze heeft niet ellke dag ontlasting. Soms zit er een dag tussen of ze heeft twee poepbroeken (soms dun) op een dag. Sinds een week wordt ze ook ´s nachts een beetje huilerig wakker en na twee nachten een fles te hebben gegeven kunnen we het nu rekken met een speen tot half zeven maar dan niet goed drinken. We merken dat wanneer we een vinger in haar mond doen dat ze dan gaat bijten ipv sabbelen wat ze eerst altijd deet. Een bijtring schijnt ze lekker te vinden, is dit nu het tandjestrauma? Ik maak me erg zorgen of ze wel goed groeit ook al lijkt ze tevreden. Hoe lang duurt het weigeren van de fles normaal gesproken?
Alvast bedankt namens de mama van Sara