Tandje?

Oh echt erg Demi heeft echt een eigen willetje, ik voelde vanmorgen in haar mondje, en voelde onder iets hards zitten, dus ik wil natuurlijk in haar mondje kijken, nou dat mag dus niet van haar, ze steekt steeds d’r tongetje uit grrrrr, ik heb het steeds geprobeerd, maar op den duur gaat ze zelfs prprprr doen met alle spetters die daarbij horen, dus ik weet het niet zeker, maar misschien heeft ze een tandje…

Wat denken jullie?

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi hoi,

Zou heel goed kunnen hoor, dat er een tandje zit. Of aan komt. We zitten al zeker 3 weken te wachten op het 2e tandje van Lucas. Veronica wilde ook nooit dr tanden laten zien aan ons, dus met gevaar voor eigen vingers, propte we onze vingers er in en als je dan hard AUW hoorde, dan wist je “er zit een tand”. Lucas daarentegen, die lacht zijn hele ene tand bloot hoor. Kan dan niet missen

groetjes Mo

Hoi Nathalie!
Wij kwamen erachter dat Andora (5 mnd) een tandje kreeg doordat toen we een fruithapje gaven, het lepeltje tegen het onderkantje tikte. ZIj doet dus precies hetzelfde met haar tongetje, grappig! Maar op zich als je het tongetje wegduwd kun je kleine karteltjes zien, is wel een gedoe, ze vind het (ja, serieus) nog lekker ook, als je met je vinger aan het tandje peutert (helpt misschien tegen de jeuk), trots ben je dan he,
Suus.