Tandje of niet?

dag dames,

mijn zoontje heeft pas 2 ondertandjes. nou zie ik dus onderin een wit stipje in zijn tandvlees (waar de hoektand hoort te komen) maar ik voel geen punt. het is een witte duidelijke stip. heel vreemd normaal zou je zeggen je moet dan ook een punt kunnen voelen als hij al zo duidelijk te zien is of ben ik gewoon te overbezorgd?

en ik dacht dat ze normaal boven 2 tandjes horen te krijgen en dan pas de hoektandjes horen te krijgen…het ziet er ook heel gek uit dat ik bijna denk dat het een ontsteking ofzo is maar het is niet rood…

hij heeft er wel duidelijk last van…wil haast niets eten omdat het waarschijnlijk pijn doet…dus ik gooi het even in de groep mis. hebben jullie heir meer ervaring mee…bij de eerste tandjes ging het heel anders namelijk…ben benieuwd naar jullie reacties.

groetjes, Selma

Lilypie First Birthday tickers

De volgorde in tanden krijgen zegt niks. Onze meid kreeg eerst onder twee, toen boven twee. Toen boven een kies en daarna nog twee tandjes beneden. Je zou ook bij dit gebitje zeggen eerst onder twee dan boven en dan onder weer. Geen gebit is hetzelfde.

Je kan er overigs wel spul voor krijgen wat je op het kaakje kan smeren…om de pijn wat te verzachten. Weet zo even niet hoe het heet.
Maar er zijn vast mama’s hier die het wel weten.

Succes

Lilypie Second Birthday tickers

Een wit stipje, maar geen hard puntje kan ook iets van een aft of een anderw it stipje zijn (kan die andere naam even niet bedenken).
Dus dan komt daar geen tandje, misschien zijn aan de bovenkant wel tandjes aan het rommelen.

(Enne… Seth had op die leeftijd nog geen 1 tand)

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Onze dochter heeft dit ook, maar dan aan de bovenkant. Dacht ook dat het tandjes waren, maar dat was dus niet zo. Dit kunnen talgkliertjes zijn.
Gaat vanzelf weer over. Misschien inderdaad iets halen om de pijn wat te verzachten.

groetjes J.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik heb van die homeopatische druppeltjes van VSM. is voor doorkomende tandjes en bij oorpijn. Werken erg goed!

mama1980

Lilypie First Birthday tickers