Tandje geboren

En eindelijk, na heel veel vals alarm, is Sanne de trotse bezitster van een tandje.
Natuurlijk konden we toen net de tandvleesgel niet vinden en gebeurde dat om 2 uur s’nachts. Maar hij is erdoor. Nu zoek ik het ultieme middeltje tegen de tandpijn. (de bijtring heb ik al). Zijn er homeopatische middeltjes? En moet dat tandje al gepoetst worden, zoja, waarmee en hoe?

Liefs Kristel

ik gebruik chamodent, dat werkt hier prima, sommige mensen zweren bij dentinox maar dat moet je echt uitproberen welke bij jou kind werkt

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

leuk , he
ja dat wordt vanaf nu elke dag poetsen.
zelf heb ik een babyborsten en tandpasta van het kruidvat, speciaal voor babies.
nou nu zullen de volgende tandjes wel snel doorkomen, succes daarmee.
hahahaha

gefeliciteerdddddddddddddddddd

Natasja, zijn babyborsten zo bij het kruidvat
te koop hihihihi. Zo’n letter verschil staat wel komisch. Dus ik moet echt zo’n borsteltje halen. Ik rijd direct na m’n werk even naar de drogist. Dank je wel.

Liefs Kristel

Gewijzigd door - kristel verstegen op 05 Mar 2004 16:22:50

hahaha ik had het nieteens gelezen, maar ik bedoel dus een borstel hahahaha

Ik heb zo’n tandenborsteltje gehaald. En ook de tanpasta. En meteen weer een probleem erbij. Ze vind de tandpasta veel te lekker. Gisteravond had ik (met veel moeite) haar tandje gepoetst en ik leg de tandenborstel neer. Madam krijgt hem te pakken en ze begon er aan te sabbelen alsof het een lolly was. Ik kreeg hem niet zo snel meer afgepakt. Uiteindelijk toch maar gedaan. Dikke tranen van verdriet was het gevolg.

Liefs Kristel