Tandenpoetsen

Hoi meiden,

Dani zijn eerste tandje is onderweg. Een aantal dagen geleden zag ik een klein wit puntje en gister kon ik het puntje ook voelen, dus ik denk dat er binnenkort wel een tandje zichtbaar gaat worden (leuk!!).
Nu mijn vraag over het tandenpoetsen. Ik heb een tijdje geleden al braaf een kindertandenborstel en tandpasta gekocht. Ze zeggen ook dat je gelijk moet gaan poetsen als er een tandje is, zodat ze daar aan kunnen wennen. Nu mijn vraag. Mag een kindje deze tandpasta gewoon doorslikken? Ik zie het namelijk nog niet gebeuren dat Dani zijn mondje kan spoelen na het tandenpoetsen

Lijkt mij dat de tandpasta daar wel voor gemaakt is, maar kan het op de verpakking niet lezen. Ik heb van die Jip en Janneke tandpasta van de Hema gekocht.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Is helemaal geen probleem als ze de tandpasta doorslikken. Daarom is het ook peutertandpasta, daar hebbeen ze rekening mee gehouden. Tim eet het liefst meteen de tandpasta van zijn tandenborstel af. We hebben gewoon peutertandpasta van Elmex, dus niks geen toevoegingen van smaak ofzo. Maar hij vind blijkbaar de pepermunt smaak erg lekker

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

haha dat is weer eens wat anders als een groente- en fruithapje…een tandpastahapje. Eet smakelijk Tim!

is inderdaad geen probleem. alleen staat er wel bij dat ze niet op de tandenborstel mogen kauwen. uhm hoe krijgen jullie dit voor elkaar?? lindsey houd echt d’r mondje nog niet open om t kunnen poetsen, dus laat ik t ze maar zelf doen maar dan zit ze dus wel lekker op de tandenborstel te kauwen. zou dit nou echt kwaad kunnen? krijg t anders echt niet voor elkaar.

liefs,
Rinske

hoi
Ja meteen beginnen met poetsen! (dan wennen ze er ook aan) en bij een doorkomend tandje vinden ze de massage van hun tandvlees vaak fijn.
De tandpasta is geen probleem, mogen ze doorslikken. Wij poetsen hier altijd eerst even haar tandjes (2) en daarna mag ze even zelf “poetsen” (lees; kauwen).

veel poetsplezier!

Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

wij hebben tandpasta van het kruitvat met een frambozen smaakje. En
Morgan proeft altijd even of het goed is en dan gaat het mondje open en kan ik poetsen. Daarna wordt er nog aan de borstel gesabbeld en dan zijn we klaar.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Haha dank je Saro…is idd weer eens wat anders dan groente en fruit

Gidget, wij doen het idd hetzelfde als bij jullie. Eerst poetsen wij zijn tandjes en daarna mag hij nog even zelf poetsen. Heb er nog nooit van gehoord dat ze niet op de borstel mogen kauwen.

Groetjes,
Sandra

Wij hebben de peutertandpasta van etos eigen merk en ook daarbij hoef je niet na te spoelen.

Groetjes!

Hier Prodent Teletubbies en die vindt Eva lekker. Ze ziet de borstel en houdt haar mondje goed open. Ze likt daarna de tandpasta weg, dus spoelen hoeft niet! Ze pakt de borstel ook wel af na een tijdje en dan laat ik haar ook zelf poetsen. Ik zing ook: tand-jes poet-sen, tand-jes poet-sen en dat vindt ze ook leuk. Tanden poetsen gaat hier dus heel goed!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Op welke melodie Rainbow? Misschien zou het hier ook een hit kunnen worden…

Groetjes!

Je hebt toch ooit een tandenborstelsong gehad??

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ja, die ken ik: van Rolf Wouters! Tadatatadadada! Ik ken 'm als de dag van gisteren! Van de tandenborstelshow! Maar eh Mriek, die song is niet op een melodie, gewoon op z’n Rainbows!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou laat dat eerste tandje maar komen. Wij zijn er klaar voor…ik zal nog even mijn zangstem warm zingen en dan gaan we ervoor

Was dat de tandenborstelshow? Heette dat zo??? Ik ken die tune wel, maar kan me er geen tandenborstel bij voor de geest halen. Jullie zitten me gewoon te dollen.

Groetjes!

Ja klopt was inderdaad de tandenborstel show. Als je won Mriek moest je ook meteen op reis dus je moest je tandenborstel meenemen naar de studio. Vandaar de tandenborstelshow.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Kan ik me niets meer van herinneren. Terwijl ik Rolf Wouters altijd best geestig vond, dat weet ik dan nog wel. Wat zou ervan geworden zijn, van die gast?

Groetjes!

In de veronicagids staat een colum met mensen van vroeger. Meerdere hebben al aangegeven dat ze hem wel eens terug zouden willen zien, maar is nog niet gebeurd als het zo ver is laat ik het je weten.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Thanks. Echt in rook opgegaan, die knakker.

Groetjes!

rico heeft teletubbies tandpasta van prodent geloof ik.
hij vind het ook lekker maar weet dat het dan tandenpoets tijd is en gaat na het proeven meteen schudden met zn hoofd
heb trouwens nu die jordan tandenborstel weggegooit, was eigenlijk heel hard nu (vandaar regelmatig een bebloede tong omdat hij zo nodig zn tong uit moet steken tijdens het poetsen)
nu heb ik die van difrax en die gaat wel super

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja de tandenborstelshow! Was leuk.! Ook met dat hupje van Rolf Wouters. Weet z’n naam even niet meer, maar was wel een oude vent.

Wij hebben ook de elmixtandpasta… Vindt hij lekker

Liefs