Tanden

mijn dochter is 4 en heeft 7 slechte tanden.willen haar onder narcose behandelen.ik zie dat niet zitten maar er is geen tandarts die het zo wil doen.hebben jullie hier ervaring mee

Ons nichtje is ook geholpen aan haar tanden, zijn wat kiezen en tanden uitgehaalt onder nacosse.
Het is goed verlopen, en mog in de middag al naar huis en had er geen last van.

Ik zou het zeker doen want later krijg je kind er alleen maar last van als je het niet laat doen.

Wat is er mis met de narcose?
Zou het eerder heel zielig vinden om een kind van 4 zo in de tandartsstoel te helpen aan 7 (!) slechte tanden! Brrr!

Manderijn

Ja voor de narcose zou ik ook niet bang voor zijn, onze dochter was net 3 dagen 1 toen ze onder nacoce moest voor haar traanbuisjes.

Zou eerder bang zijn wat als we er niks aan doen…

En dan van 7 slechte tanden naar een heel gebit vol slechte tanden gaan!

Manderijn

Ik hoop dat je je kind dat niet aan gaat doen zonder narcose… brrr dan heeft ze meteen voor dr leven een trauma van de tandarts
(sorry, je snapt het al, ik ben zelf ook niet zo’n held bij de tandarts)
Maar een meisje van 4 dit zonder narcose laten ondergaan, ik snap dat daar geen tandarts aan mee wil werken. Ga toch af op de ervaring en deskundigheid van je tandarts, als dit de beste optie is dan zou ik daar op vertrouwen.
En laten zitten tot ze over een paar jaar gaat wisselen is geen optie? Of heeft ze er ook echt pijn van? Wel zielig hoor voor je meissie, hopelijk komt er toch een goede oplossing voor haar.

Sterkte
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

quote:
Ik hoop dat je je kind dat niet aan gaat doen zonder narcose..... brrr dan heeft ze meteen voor dr leven een trauma van de tandarts (sorry, je snapt het al, ik ben zelf ook niet zo'n held bij de tandarts) Maar een meisje van 4 dit zonder narcose laten ondergaan, ik snap dat daar geen tandarts aan mee wil werken. Ga toch af op de ervaring en deskundigheid van je tandarts, als dit de beste optie is dan zou ik daar op vertrouwen. En laten zitten tot ze over een paar jaar gaat wisselen is geen optie? Of heeft ze er ook echt pijn van? Wel zielig hoor voor je meissie, hopelijk komt er toch een goede oplossing voor haar.

Sterkte
Groetjes Carolien.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lpmf.lilypie.com/kGF5p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Premature Baby tickers” /></a>