Tanden?

Ja ik kan er ook niks aan doen. Ik was zelf ook pas 9 maanden met mijn eerste tanden. Haar vader was wel vroeger dan normaal. Weet niet of het erfelijk is. Maar ze is met veel dingen vlot en dat voor een wumpje die een week te vroeg gekomen is

Maar weet iemand hoe ik haar een bijtring kan laten snappen want daar is ze helaas niet vlot in.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

En als je nu een washandje met koud water natmaakt en dat in haar mondje doet? Geen idee verder. Wel sneu hoor, maar dankzij de pcm dus een goede nacht gehad. Dat is voor jullie allemaal fijn.

Groetjes!

Ja dat kan ik zeker proberen. Het ergste lijkt wel voorbij nu. Aan een kant voel je een heel hard puntje alleen zie je hem nog niet zitten. Waarschijnlijk het laatste stukje denk ik. Maar ze ligt nu in bed zonder pcm. Wel an de hele dag aan de chamodent. Dus ik denk dat dat ook zijn werk wel doet nu. Ze heeft netjes in een keer de fles leegedronken dus ze heeft nu al 750 cc op en er komt nog 1 fles aan vanacht. En de koorts is helemaal weg. Maar de pcm en de dentinox liggen klaar voor het geval dat. Want we zijn nu wel op onze hoeden en we laten haar niet nog een keer zo’n pijnlijden natuurlijk, maar ja wie bedenkt bij een baby van bijna 3.5 maanden dat zijn/ haar tanden al bezig zijn.

Groetjes,

Michèle

Onze dochter heeft haar eerste tandje nu pas door en ze is bijna 10 maanden!

Ja ik was zelf ook pas 9 maanden met de eerste. Maar ja Morgan had geen zin om te wachten. Ze heeft wel doorgeslapen (op de laatste fles na) zonder pcm. Ze was ook wat vrolijker vanmorgen gelukkig en had zin in de creche.

Groetjes,

Michèle