Puck is bijna 14 maanden en heeft 4 tanden. Hoe zit dat eigenlijk? Ze had er toch al meer ‘moeten’ hebben? Wordt het niet steeds pijnlijker naarmate ze ouder worden?
Ik hoor graag jullie reacties.
Groeten Loes
Puck is bijna 14 maanden en heeft 4 tanden. Hoe zit dat eigenlijk? Ze had er toch al meer ‘moeten’ hebben? Wordt het niet steeds pijnlijker naarmate ze ouder worden?
Ik hoor graag jullie reacties.
Groeten Loes
hoi,
het verschilt per kind het doorkomen van de tanden,en of het pijnlijker is naarmate ze ouder worden valt wel mee
Het zoontje van mijn vriendin kreeg zijn eerste tandje pas met 14 maanden dus zo gek is het niet hoor. Het is inderdaad bij ieder kind anders.
Of het pijnlijker is als ze ouder is weet ik niet. Nanik is ook 14 maanden en moet nog 1 kies en 2 hoektandjes beneden en dan is ze voorlopig klaar. Ze heeft er iedere keer best veel last van hoor.
Groet
Bianca
Dat verschilt heel erg charissa was 4 maanden en kreeg al 2 tanden met een half jaar had ze er al 6 en nu heeft ze ze allemaal.Mijn neefje is bijna 1 en heeft er maar ne de 2e dus dat is bij ieder kindje anders.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Hi,
hij doet het lekker rustig aan, is inderdaad niet vreemd. Bij ieder kind gaat het anders. Er is een beetje een richtlijn voor, maar hier zit ook een marge in van een paar mnd. hoe ouder hoe pijnlijker gaat niet helemaal op. Wel zijn kiezen overduidelijk vervelender als tandjes. Maar dat is logisch.
mijn zoon heeft last gehad met al zn tanden en kiezen. chagerijnig, hangerig, prikkelbaar, ongeduldig…
x Floss