Hallo,
Heb gehoord dat als de eerste tandjes door zijn je moet gaan beginnen met poetsen…klopt dit?
En waar haal je baby tandenborstel en tandpasta?
Hoop dat jullie me kunnen helpen?
Groet Vanessa mama van Senna.

Hallo,
Heb gehoord dat als de eerste tandjes door zijn je moet gaan beginnen met poetsen…klopt dit?
En waar haal je baby tandenborstel en tandpasta?
Hoop dat jullie me kunnen helpen?

je kan dan al beginnen,spellende wijs laten wennen aan het borsteltje in haar mondje
je heb ook van die zachte vingerborsteltjes,dacht dat ik dat toen die tijd bij prenatal vandaan heb gehaald
en kruitvat heeft ook babytandenborsteltjes,tampasta heb je al vanaf o jaar
Ik heb bij het kruidvat een tandenborstel en tandpasta gehaald. Die zijn vanaf 0 jaar. Voordat er een tandje was liet ik hem al spelen met de tandenborstel, nu we moeten poetsen vindt hij het echt niet leuk. Het is elke avond drama, maar het moet toch gebeuren… Je leest overal dat je meteen bij het eertse tandje moet gaan poetsen, dus dat doe ik dan maar.
Gr Sandra
ooh bianca sorry maar ik lig echt helemaal in een deuk
van jou tampasta hihi jij schrijft het echt zo als we het
allemaal uitspreken hahahha het staat er zo droog!!!
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

mijn dochter is nu 9 maand en heeft 6 tanden toen de eerste tanden uit waren ben ik ook begonnen met poetzen ze springt me bijna uit bed als ik er met de borstel aan kom ze geweldig vindt ze het haha nou maar hopen dat dat zo blijft.
ze heeft gelukkig niets geen last van het door komen van de tanden.

Zo net een borsteltje gekocht en tandpasta, dus vanavond aan de slag.
Er staat op tot 1 jaar, maar 1x per dag poetsen, doen jullie het 's morgens of 's avonds?

In de tijd dat ze nog maar 1x per dag hoefden te poetsen, poetsten wij 's avonds. Zo kon de tandpasta die achterbleef in het mondje 's nachts lekker z’n werk doen.
En vanaf het 2e jaar moeten ze 2x per dag poetsen.
Poets nooit meteen na het eten. Laat er altijd een half uurtje tussen zitten. Anders kan het glazuur aangetast worden.
Groetekes, Sje
Hier zijn we ook begonnen toen de eerste tandjes er door kwamen. Ik poets ook s`avonds. Als ze dan uit badje komen is het eerst de pyjama aan en dan tandjes poetsen. Heb die borstels bij de AH gekocht, en tandpasta van Elmex.
liefs Diana
Ik heb de tandenborstel bij de etos gehaald en zendium tandpasta vanaf 0 maanden, ruikt enorm naar hubbabuba kauwgom. Getver echt zoet.
Ze vind het poetsen trouwens wel bere interessant.

Hier ruikt de tandpasta ook super zoet. Ik heb het eens een keer op mijn eigen borstel gedaan. Nou tijdens het poetsen leek het wel alsof ik 1 zoete troep in mijn mond had. Maar ja dat is natuurlijk alleen maar om het voor de kindjes wat aantrekkelijker te maken. Hier vinden ze het ook altijd erg leuk om hun tandjes te poetsen.
liefs Diana