Tanden poetsen

Wanneer begin je eigenlijk met tanden poetsen, en welke tandpasta gebruik je dan ?

Groetjes gabriella

Ik denk zo gauw hij tandjes heeft beginnen met oefenen!!

Succes

Groetjes Nathalie

Zodra er een tandje tevoorschijn komt, inderdaad. Er is ook een oefensetje van jippie, is bij sommige etoswinkels te verkrijgen, daar kun je dan beetje mee oefenen is nog niet met echte borstels enzo

Voor tandpasta gebruik je peuterpasta, hebben ze van alle merken, lekkere smaakjes als aarbei enzo (bwach hihi) en alleen die van Elmex is geloof ik mintsmaak

Groetjes,Els

Ja inderdaad beginnen zodtra er 1 tandje is heb ik met kevin ook gedaan
jer poest dan dat ene tandje en de rest doe je gewoon een beetje op het tandvlees poesten is om te oefen
Ik heb de oral b peutertandenborstel en tandapast van Kruidvat in aarbeiden smaak vind Kevin kei lekker
Suc6 met het tandjespoetsen

Liefs Francis en Kevin

Dit is nu lachen,
want dat doen we nl al tandjes poetsen, hij vindt het heerlijk eet zowat de tandenborstel op. (jasper heeft dus al 2 tandjes).

Maar nu het spoelen haha, dat is me toch een kliederbende.

tips zijn welkom, want het lijkt me niet goed als hij de tandpasta in zijn mond houdt.

gr. gabriella

Daarom is er nou juist die peutertandpasta want dan mogen ze gewoon doordlikken kan absoluut geen kwijt
Dus naspoelen hoeft ook niet
Lees maar is op de tube Daar staat dat ook op
Suc6 ermee

Liefs Francis en Kevin

Gewijzigd door - Francis_Kevin op 29 Nov 2001 20:44:12

yep lekker laten opeten
mag gewoon ik soel ambers mondje nooit want dan drinkt ze dat water weer op hahah.

deze tabdpasta mogen ze gewoon opeten en elke peutertandpasta is goed

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!