Tanden krijgen slaat op t neusje?

Hoii dames, Joël is heel erg bezig met tanden krijgen, 2maanden geleden tot nu, al 6tanden. En elke keer als er weer iets door komt, heeft ie zn neusje verstopt zitten. Kan dat echt door de tanden komen, of is dat gewoon toeval.
Ook word ie snachts weer wakker, om vervolgens 2uur wakker te zijn.
Erg vermoeiend dus.
Als hij savonds al niet wil slapen, geef ik hem druppels voor zn tanden en een zetpil. Maar of t echt elke dag aan zn tanden ligt, daar twijfel ik aan.

Wat denken jullie?

Liefs, Melanie

Het zou best door zijn tandjes kunnen komen dat hij verkouden is, maar natuurlijk ook toeval. Lastig te zeggen, maar ze zeggen dat als de tandjes doorkomen de weerstand verminderd is. Dus ja grote kans dat dan zo’n verkoudheidsvirus toeslaat.

Sterkte ermee!

Groetjes,
Sandra

Thnxx, Sandra! Dus daarom kan hij ook zo slecht slapen denk ik.
Ik moet nu gewoon eerst bij hem blijven en over zn rug wrijven totdat ie bijna in slaap valt… (hij gaat zelf op zn buik liggen). Hopenlijk gaan de nachten vanaf nu weer beter… nu.zn andere 4tanden door zijn.

Liefs, Melanie

Ik was zo blij dat de tanden er eindelijk door waren… tot de kiezen kwamen… Ook dat ging gelukkig over… Helaas nu de hoektanden… wat een ellende!
Hoe het ook zei, maar hopen dat ze er snel door komen! Voor hun zal het nog erger zijn dan voor ons… Sterkte met je ventje!

Manderijn

@Manderijn: de puntjes zijn allemaal door gelukkig… boven tanden en hoektanden.

vanacht voor t eerst ook weer lekker geslapen.

Liefs, Melanie

Oh gelukkig joh!

Ik heb echt sinds maanden en maanden een kind dat niet meer alles de hele dag nat kwijlt, dus ik hoop dat ook hier het meeste leed geleden is!

Manderijn

Hier begint het ook altijd met kwijlen, daarna raakt zn neusje verstopt en gaat ie vooral op zn speen lopen bijten… en daarna zijn de nachten echt BALL!!! Blehg… Druk er vanaf nu DIRECT een zetpil in, met Chamodent druppels in zn mond.
Heb ook al een bijtring gekocht, maar daar wil ie niks van weten helaas hahahaha…
Hij bijt trouwens wel zn bedje kapot… whaa haha niet bepaald leuk, maar goed… kan er niet altijd optijd bij zijn!

Liefs, Melanie

Ik hoor dat wel vaker, op het bedje bijten! Dat is hier gelukkig nog niet gebeurt! Ons Manderijnenjongetje bijt liever zijn moeder of zus…! Oh als dat toch eens over ging…! Kunnen niet alles hebben he?

Manderijn

Ohhh dat bijten, ja dat ken ik wel hoor… Maar meneertje heeft nu het Knijpen ondekt als ie zich optrekt aan ons! pff

het slechte slapen is (klop klop) al 3nachten voorbij… Kan weer gerust slapen tot de volgende ochtend half 8! hahaha!

Liefs, Melanie