Tanden knarsen

hallo iedereen,
mijn zoontje heeft sinds een paar dagen het tanden knarsen uitgevonden… Ik krijg er telkens rillingen van brrrrr
Maar is dit ook weer zoiets wat vanzelf over gaat? Hij heeft natuurlijk pas ontdekt hoe het werkt en knarst zowat de hele dag door. Ik ben wel bang dat het niet goed is voor zijn tandjes, maar kan ik er iets aan doen?

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi ineke… ik weet eigenlijk niet of je er iets aan kan doen … pippy doet het ook wel eens, maar meestal maar eventjes,
ik ben zelf ook een knarsje, blijkbaar snachts, zegt manlief…
tis inderdaad nie jofel voor je tandjes… maar ja … hij vind binnenkort vast wel iets anders intressants… hoop ik !

Baby geboren

mijn oudste heeft het ook gedaan na een tijdje van zelf opehouden gelukkig
het was ineens niet meer intersand
ik blij …

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

ja hier ook een knarser! Ik denk dat het uitproberen is, is natuurlijk ook wennen ineens een paar tanden in je mond!
Ik hoop dat het vanzelf overgaat. Ik geef hem meestal maar een bijtring ofzo als hij dat doet.

22-12-2009 colin geboren

Heel normaal helaas, het is echt ontdekken. Gaat vanzelf weer over, je kan er niet zoveel tegen doen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

dank je wel allemaal, ja ik denk idd ook wel dat het een fase is, maar ik vind het zo’n akelig geluid. Brrr
Maar die bijtring is wel een goeie, ga ik ook invoeren.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker