Tanden knarsen

kan tanden knarsen kwaad ??

jasper doet dat sinds gisteren en ik krijg er helemaal kippevel van, kan daar echt niet tegen.
en het is net of ie het weet, zodra hij op schoot zit begint hij…

iemand een truuk om het af te leren ??

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

nee ik geloof niet dat het kwaad kan mijn broertje heeft het heeel erg gedaan overdag zeiden we er steeds wat van mar snachts in zijn slaap deed ie het ook hij heeft toen wel van de tand arts een tja hoe heten dat ook al weer een plaatje gekregen zeg maar zo dat ie niet kon knarsen ik hoor het vaker het schijnt normaal gesproken weer over te gaan.

erg he ik weet nog precies hoe dat was brrr koud krijg je het er van

succes Tries

knarsen mag niet?? wat is dat voor een woord? k.n.a.r.s.e.n

Tries

Hallo Gabrielle,
Toen Lisa ongeveer 9 maanden was begon ze opeens ook te knarsen…een verschrikkelijk geluid. En opeens, na een maand of 2 was het over!
Snap het nog steeds niet, maar ben er wel blij om.
Ik kan me je rillingen voorstellen!
ik heb wel eens gelezen dat veel kids dit doen, ze realiseren zich blijkbaar opeens dat ze vreemde dingen in hun mond hebben (wij noemen ze tanden) die ook nog eens geinige geluiden maken. Dolle pret dus…voor de uk…
Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen, wij tikten even zachtjes op haar wang en zeiden vermanend:NIET KNARSEN!, maar ja, of dat nu echt heeft geholpen…
Succes ermee!!!
Groetjes Wendy

Wendy, trotse mamma van Lisa

gelukkig het tanden knarsen is al een heel stuk minder…
denk inderdaad dat hij die rare dingen in zijn mond gevonden had, om daarmee lekker mama te pesten…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper